Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #51 Skrevet 7. februar 2012 Slik sorterer jeg:) Håndklær og undertøy for seg. Sorterer mørkt og lyst "vanlige" klær hver for seg. Og ull for seg selv,og i samme maskin slenger jeg inni annet rosa tøy(har en datter,og av en eller annen grunn er alle ullklærene rosa;) )
Vossafår Skrevet 7. februar 2012 #52 Skrevet 7. februar 2012 Jeg har 9 stk av en litt mindre variant av denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50169548/ Funker som fy! en full sånn er en full maskin. Enkelt og greit
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #53 Skrevet 7. februar 2012 Her sorteres det i: Mørkt 40 Lyst 40 Mørkt 60 Lyst 60 Ulltøy Lyse sengklær/håndduker Mørke sengklær/ håndduker (og disse igjen deles gjerne opp etter farge; blå, gul/grønn, lilla/sort/grått og rødt) Vi er ganske mange, så fyller fort opp en maskin med rett farge å grader Selv på sengklær og håndduker Jeg har 5 skittentøyskurver fra IKEA med to rom i hver på hjul (kan også monteres i skap) som jeg sorterer i, så triller jeg dem bort til maskinen. Er veldig fornøyd med dem Og ja, jeg har et kjekt vaskerom
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 7. februar 2012 #54 Skrevet 7. februar 2012 Hvitt og lyst tøy kan fint vaskes sammen, men bruk vask for farget tøy, den som er for hvitt tøy er det blekemiddel i som over tid vil gjøre klærne grå, og veldig slitte. ( lærte dette overraskende nok da jeg gikk et år på klesdesign) Jeg vasker mørkt for seg og lyst for seg og ull for seg det fungerer fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå