Gå til innhold

Alenemor til 3...

G05+2spirer2012

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn fra før som nærmer seg 7,er nå gravid med tvillinger.

Har nettopp gått fra BF da det var mye krangel,pengeproblemer fra hans side og uansvarlighet. Han har heller ikke stilt særlig opp etter vi fant ut om graviditet.

Da vi var på ultralyd sa han at det ikke var særlig spesielt,og har generelt vist lite intiativ og interesse for graviditeten.

Siden jeg venter 2 er det regnet som risikosvangerskap,jeg har slitt med høyt blodtrykk og nedgang i vekt.

Jeg fant derfor ut for meg,gutten jeg alt har og de 2 ufødte var det beste å gå fra ham,slik at jeg får den roen som trengs i denne tiden.

Jeg er og glad for eneansvaret da han ville satt seg på bakbeina bare for å være jævlig.

Puh! Ble langt dette,men godt å lufte tankene!

Blir tøft alene med 3,men bedre enn med en mann som er tilstede men ikke viser interesse eller hjelper til!

Fortsetter under...

Jeg har en sønn fra før som nærmer seg 7,er nå gravid med tvillinger.

Har nettopp gått fra BF da det var mye krangel,pengeproblemer fra hans side og uansvarlighet. Han har heller ikke stilt særlig opp etter vi fant ut om graviditet.

Da vi var på ultralyd sa han at det ikke var særlig spesielt,og har generelt vist lite intiativ og interesse for graviditeten.

Siden jeg venter 2 er det regnet som risikosvangerskap,jeg har slitt med høyt blodtrykk og nedgang i vekt.

Jeg fant derfor ut for meg,gutten jeg alt har og de 2 ufødte var det beste å gå fra ham,slik at jeg får den roen som trengs i denne tiden.

Jeg er og glad for eneansvaret da han ville satt seg på bakbeina bare for å være jævlig.

Puh! Ble langt dette,men godt å lufte tankene!

Blir tøft alene med 3,men bedre enn med en mann som er tilstede men ikke viser interesse eller hjelper til!

Jeg er alene med 4!

Har en på 16, ei på 2 og tvillinger på 3 mnd!

det er mye bedre og være alene selv om det er utrolig hektisk (men nå er jo den ene jenta mi syk også da)

Og det er så mye kjærlighet og lykke når vi er så mange ..

Man klarer det man må!

Vil anbefale deg og søke hjemmehjelp, for på slutten av svangerskapet /hvis du går like lenge som meg...37.4.... jeg klarte ikke og bevege meg..... Og for å klare å gå med de så lenge som mulig :-)

Lykke til :-)

Heisann,

skjønner din frustrasjon veldig!

det er jammen ikke noe enkel avgjørelse, men viss forholdet deres føles feil og typen ikke viser noe intresse eller forstålelse, så vil du få det myye bedre uten han uansett!

klart det virker skummelt og måtte ta deg av 3 barn samtidig! men alt går seg til! du får til akkurat det du har lyst til.

Dessuten, har du eldste mann på 7, han kan du sikkert finne litt hjelp i..

Hva med familie og venner?? viss du har det, så er det alltid noen som stiller opp..

Det viktigste er at du og eldste mann har det bra- at dere trives, så får bare typen din seile sin egen sjø :)

Tusen takk for svar:) det har nå gått 2 dager,jeg føler meg mye roligere både i kropp og sjel:)

Fikk vite av naboene at eldstemann hadde fortalt han ikke likte han jeg var sammen med,fordi han ikke var så snill med mamma..så jeg føler meg trygg på avgjørelsen!

Jeg har god støtte både fra min og hele hans familie,så håper på litt hjelp derfra og:)

Du nevnte hjemmehjelp? Hvordan fungerer det? Kan NAV hjelpe med det?

Fikk også vite at x'en var flyttet inn til ei annen,så har ikke dårlig samvittighet der!!

Jeg sitter igjen med 3 nydelige barn,mens han sitter igjen med svartePer.

Tar nok likevel litt tid å omstille seg,men lettere når jeg kan forberede meg på å være alene i god tid før fødsel!

Nok en gang,takk for betryggende svar:) dette skal gå fint:)

Tusen takk for svar:) det har nå gått 2 dager,jeg føler meg mye roligere både i kropp og sjel:)

Fikk vite av naboene at eldstemann hadde fortalt han ikke likte han jeg var sammen med,fordi han ikke var så snill med mamma..så jeg føler meg trygg på avgjørelsen!

Jeg har god støtte både fra min og hele hans familie,så håper på litt hjelp derfra og:)

Du nevnte hjemmehjelp? Hvordan fungerer det? Kan NAV hjelpe med det?

Fikk også vite at x'en var flyttet inn til ei annen,så har ikke dårlig samvittighet der!!

Jeg sitter igjen med 3 nydelige barn,mens han sitter igjen med svartePer.

Tar nok likevel litt tid å omstille seg,men lettere når jeg kan forberede meg på å være alene i god tid før fødsel!

Nok en gang,takk for betryggende svar:) dette skal gå fint:)

Angående hjemmehjelp.... snakk med helsestasjonen, det gjorde jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...