spireønske Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Hei alle sammen Noen som har erfaring her ? Jeg er ei jente på 21, har gått uten P-piller i 4 år, å enda har ikke noe skjedd... Om kanskje 2 uker eller noe, begynner jeg med min første pergotime En dobbel en Noen som har noe de vil dele ang pergotime ?
Fiemamma Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Masse lykke til Er på min første dobble selv nå. Fikk litt hetetokter den uken jeg spiste pergo, men har ikke hatt noen andre bivirkninger og er blid som dagen er lang Har ikm i dag, men ikke fått tr så ser ut som syklusen er forskjøvet, spørmålet blir hvor mye..
spireønske Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2012 spennende med pergo, går bare å gleder meg til å begynne å håper på att dette kan fungere Hver du hva som skjer etter på , om ett halvt år, om dette ikke fungerer ? hva dem går videre med altså ?! Hvor lenge har du prøvd å få barn ?
Fiemamma Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Ja, det er veldig spennende Jeg har fått dobbel for 4 mnd. Hvis vi ikke har klart det innen da, må vi til samtale hos gyn. Hun vil da sjekke sperm hos mannen min bl.a, og vi må diskutere veien videre. Jeg har litt dårlige eggstokker pga. endometriose på dem. Jeg vet ikke hva vi må gjøre etter 4 mnd, men har begynt å sjekke ut dette med IVF. Huff at det skal være så dyrt Håper jaggu vi klarer det på gammelmåten!! Jeg har hatt ubeskyttet sex i 13 år, brukt p-piller bare to år. Vi har prøvd hardt i 8 pp og er på vei inn i min 9 pp nå, må bare få mensen først. Jeg har fra før jeg møtte kjæresten IKKE vært forsiktig og hatt mange sykluser med sex på el uten at noe har skjedd, så jeg er meget vrang å befrukte. Derfor tror vi ikke det feiler mannen min noe heller. Gaaah, hadde aldri trodd jeg skulle ende opp i denne situasjonen, selv om jeg alltid har sagt at kanskje jeg er en av dem som ikke kan bli gravid. Folk ba meg slutte å si sånt, men hey, jeg har fremdeles aldri vært gravid og må kanskje ha svindyr hjelp, så det lå kanskje noe i det jeg sa likevel. Krysser fingrene for oss pergodamene
spireønske Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2012 Huff... ja.. er kjipt å prøve, å ikke få til... ( Håper dere lykkes, jeg skal krysse fingrene.... å ja... sant som du sier, for dem som Må ta den dyre veien, så er det helt sinnsykt kjipt att det må koste så masse ( Krysser fingrene for alle her )) Spesielt for deg )
spireønske Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2012 Er d ingen andre som har noe å dele når det kommer til pergo ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå