Gå til innhold

erfaringer med BeSafe iZi combi 0-18 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi skal kjøpe et nytt bilsete og vurderer BeSafe iZi combi x3 (med isofix). Er det noen her som har erfaring med dette setet? Vi er litt usikre om det kansje er for stort til å få plass i bilen (har en nokså liten Renault) og om barnet har plass i det helt til 18 kg/fire år. Vi har veldig lyst til å ha et sete som kan monteres bakovervent..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dette setet er supert.

Barnet sitter høyt og godt, og det er lett å få barnet inn og ut.

Men det er stort, så test det i bilen først.

Skrevet

Vi har også det setet. Veldig veldig fornøyd!! :) Men ja, setet er diiigert, så sjekk i bilen først... Vi har Toyota Landcruiser så der er det god plass, ikke alle biler som er like romslige.

Skrevet

Vi har en liten bil så kjøpte britax hi-way II å er super fornøyde med det. Er bakovervent 0-25kg.

Skrevet

ja, vi må nok sjekke først om det får plass i bilen. Takk for tipset om britax :) vi får sjekke det ut hvis besafe blir for stor :)

Skrevet

Vi er kjempe fornøyd med sete, men det negative er at det tar stor plass i bilen og jeg synes det virker litt trangt (ikke nå, men om noen kilo, han veier nesten 11 kg).

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med setet, men det tar veldig stor plass. Det blir litt liten plass for den andre som sitter forran.. og vi har funnet ut at hvis vi skulle hatt to slike seter må vi bytte bil, for føreren må nesten få plass til bena.. og vi har en relativt stor bil også.. ville absolutt prøvd setet i før jeg kjøpte det!

Skrevet

det ble en britax max-way :) vi fant ut at bilen er rett og slett for liten for BeSafe. Tusen takk for tipsan! Ble i hvertfall litt enklere å velge bilstol :) er ikje helt enkelt å orientere seg i den jungelen!

Skrevet

Vi har dette setet og er knallfornøyd. Gutten sitter høyt opp så han kan se ut, han sitter godt, det kan reguleres i forskjellige stillinger.

Det tar litt plass, men det er sikkerheten hans som er det viktigste.

I tillegg til at isofox ikke går an å montere feil, så han sitter helt trygt.

Anbefales! :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd, og Lille er superhappy med å se så mye og sitter godt. Hun DIGGER plutselig å kjøre bil! :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vi har en liten Peugeot 307 og jeg har testet dette setet i bilen vår, med isofixbase, var ingen problemer med det?

Jeg har tenkt å kjöpe Besafe izi kid x3, noen som vet om det er större enn combien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...