Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Kan jo ikke ha på hva som helst siden den ikke ligger kjølig (for det gjør den vel ikke?) Jeg klarer liksom bare å se for meg kjip varm gulost eller brunost. Hva har deres barn på matpakka? Alt man må gå å gruble på da.. Enda er det 1,5 mnd til hun begynner. :-)
It's all about me Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Hos "oss" ligger heller ikke matpakken kjølig. Så jeg kjøpte (på Obs) en liten kjølebag på 6 liter og noen fryseelementer. To elementer holde bagen og alt opp kaldt en hel dag. Så nå sender jeg med yoghurt, egg og andre ting om fikk meg til å grøsse tidligere.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2012 Det var ikke dumt! Hører gjerne fra flere også :-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Kan jo ikke ha på hva som helst siden den ikke ligger kjølig (for det gjør den vel ikke?) Jeg klarer liksom bare å se for meg kjip varm gulost eller brunost. Hva har deres barn på matpakka? Alt man må gå å gruble på da.. Enda er det 1,5 mnd til hun begynner. :-) Ikke gå til innkjøp av nye ting før du har spurt i barnehagen. Det er flere barnehager som ha r kjølerom hvor matboksene settes inn.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2012 Tenkte jeg skulle se første dag når det er innkjøring hvordan de gjør det der. Bare tenkte det var greit å ha noen forslag hvis det ikke finnes kjølemuligheter. :-)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 I vår barnehage legges matboksene i kjøleskapet. Vi trenger kun å ha med mat til frokost, men om jeg leverer en stund før frokost så legges matboksen i kjøleskapet.
Puppen og lillemor Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 vi har med mat til et måltid ved 2-tiden, og matpakka ligger i kjøleskap
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Alle de til sammen 4 barnehagene mine barn har gått i har hatt kjøleskap til matpakkene. Får håpe det er det i deres barnehage også. 1åringen har ofte på leverpostei og prim. Greit med noe som kan smøres på. Brødskiver er vanligvis basisen i matpakka til både 1åringen og 5åringen, men putter ofte i noe i tillegg: Liten yoghurt, noen druer/jordbær/agurkbiter/eplebåter/en bananbit etc. (alt etter hva vi har og hva barnet liker og kan spise, sender f.eks. ikke med eple til 1åringen, redd det settes i halsen ). Har vi hatt noe med pasta eller makaroni til middag og det er rester, havner ofte det matboksene dagene etter.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #9 Skrevet 9. februar 2012 Her er det kjøleskap i bhg, så her er det yoghurt og hva som er ønskelig
Pumba78 Skrevet 10. februar 2012 #10 Skrevet 10. februar 2012 Kjøleskap her og, har på makrell, ost, leverpostei, prim osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå