Gå til innhold

Noe så frustrerende!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår første pp og så blir alt bare kluss:(

Jeg er i dag tre dager over ikm men bare negative tester! I løPet av denne syklusen har jeg hatt to omganger med spotting, og i helgen testet jeg positivt på eltester fire dager på rad!! Nå er jeg tom for tester så aner ikke hvordan ståa er...

Har alltid hatt punktlig syklus og har gått uten piller siden september, hvorfor i alle dager skal de klusse nå da?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tell me about it.. Jeg har ikm i dag og fikk ikke tr jeg heller. Så her er det krøll på gang. Sikkert pga pergoen. Jeg fikk jo også pos el-tester, så kan jo hende egget slapp først da for meg. Blir helt nuts av å analysere kroppen så jeg har gitt opp. Neste pp skal vi ha sex hele tiden :D

Skrevet

Jeg prøver på "sex-hele-tiden"-trikset...har ikke brydd meg med tester ennå (har få pp bak meg, så venter med det).. Satser på at det vil klaffe.. ;)

Skrevet

Så var jeg 5 dager over ikm uten så mye som et hint om at tanta er på vei!!

Negativ test i går!! Men et hint av rosa strek på begge kantene på strimmelen!! Esjaltså!

Skrevet

Negativ test i går!! Men et hint av rosa strek på begge kantene på strimmelen!! Esjaltså!

Skrevet

Hint av rosa på begge kantene? Skjønte ikke den jeg :)

Skrevet

Har ikke opplevd det før eg heller, men helt ut på sidene av testen så de ut til at en strek skulle vert der, men den gikk liksom ikke over midten av strimmelen:p blir gaaal!!:)

Skrevet

hmm...så rart! hvilke tester var dette?

Skrevet

Billigteststrimmel:) sikkert bare noe galt med den!:)

Får bare fortsette å vente:):)

Skrevet

Jøss....så snodig. Jeg har bare brukt CB nå, men de blir i hvertfall ikke positive..:P

Skrevet

Er du over ikm eller?:) jeg begynner nesten å lure på om jeg lurer kroppen min slik at tanta ikke kommer:)

Snart 6 dager over ikm, men heller ingen symptomer på graviditet:-/ esjaltså! Om jeg ikke er gravid vil jeg jo fortsette å prøve, men det går jo ikke når tanta aaaaldri kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...