Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare "skryte" litt... De første tre månedene har jeg bare vært trøtt og trøtt og utslitt. Tror vi hadde sex tre ganger på tre måneder... Vi var begge frusterte. Men så! I går var jeg 15 uker, og vi hadde sex. Og herreguuud så sinnsykt digg det var denne gangen! Var helt i ekstase lenge etterpå, lå bare og smilte. :D Hååååper det blir sånn fremover!

Har inntrykk av at enten har gravide veldig lyst på sex, eller ikke i det hele tatt. Nå har jeg tydeligvis hatt min dose med "ikke i det hele tatt", og gått over i den andre kategorien, og det er heeelt greit!

Noen andre som har hatt det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907429-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-digg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke lyst i det hele tatt:( har vel blitt en eller to ganger di siste tre mnd:/ syntes det er sinnsykt deilig, men orker liksom ikke:( dårlig samvittighet for samboer, men klarer ikke å "presse" meg til det liksom... utrolig fustrerende for oss begge:(

Må bare "skryte" litt... De første tre månedene har jeg bare vært trøtt og trøtt og utslitt. Tror vi hadde sex tre ganger på tre måneder... Vi var begge frusterte. Men så! I går var jeg 15 uker, og vi hadde sex. Og herreguuud så sinnsykt digg det var denne gangen! Var helt i ekstase lenge etterpå, lå bare og smilte. :D Hååååper det blir sånn fremover!

Har inntrykk av at enten har gravide veldig lyst på sex, eller ikke i det hele tatt. Nå har jeg tydeligvis hatt min dose med "ikke i det hele tatt", og gått over i den andre kategorien, og det er heeelt greit!

Noen andre som har hatt det sånn?

Så bra:) Glad på dine vegne:)

Er jeg unormal hvis jeg sier at sexlysten min er normal? :)

Hender at jeg sier nei takk pga bekkensmerter ol., men det ender som regel i at samboer klarer å friste meg til å kose litt.

Han er veldig flink til å gjøre husarbeid og få unna ryddeprosjekter, kanskje det er det som gir han et ekstra triumfkort:)

Så heldig du er!! :)

Jeg var kvalm og spydde fra uke 6 - uke 13, så da var det utelukka med sex, etter dette tok det en god stund før lysten kom tilbake, og nå begynner det å bli litt vel tungt, så det blir litt vanskelig å få det til bra.. Prøver å få til en gang i uka hvertfall, for samboeren sin skyld, så krysser fingrene for at lysten og godfølelsen skal komme tilbake når jeg er "hel" igjen etter fødsel!! (Men spørs vel om det er andre ting som kan oppta tiden litt da ;) )

Men nyt det mens du kan hvertfall, før magen blir for diger!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...