Gå til innhold

Treff i Tønsberg onsdag 15.02

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint å se at det er satt i gang en gruppe i Tønsberg!

Jeg kommer som innflytter om en mnd eller to og henger meg gjerne på treff da. Har termin i august, men med to barn fra før så bruker jeg de mulighetene jeg har til å få litt tid med ande "medsøster"

Er det flere som venter en nykommer til sommern her?

Hei :-)

Prøvde å få frem det treffet jeg satt opp men ble liggende i kalenderen bare...vet ikke hvorfor..

Men samme tid å dato e jo knall ,hehe! Tenkte Harbour så vi ikke blir lei esmeralda :)

Glede mæ t å se dåkker igjæn ;-)

Annonse

Hei!

Endelig fikk jeg registrert meg her!

Så hyggelig å se at det planlegges nytt treff i Tønsberg! Jeg er også interessert i å bli kjent med andre gravide i distriktet, og håper det kan skje via slike treff:)

Desverre passer ikke onsdag for meg neste uke, men håper det blir flere treff fremover jeg kan hive meg med på!:)

Er det andre her med termin i juni? Jeg har 15.juni:)

Kos dere masse på treff:)

Jeg kan reservere bord jeg, setter det på Karoline igjen! Og forresten så blir det en gutt her, hehe ;) har blitt satt tilbake 4 dager (til 24.juni), så nå føler jeg at jeg har vært i samme uke en evighet, kjedlig ;)

Annonse

Hei. Hvor gamle er dere jenter. Jeg er 40 og lurer på om jeg kanskje er litt for gammel. Venter barn i juni.

.

Hehe, det spørs jo litt hvor gammel du føler deg.. Jeg tror de "eldste" av oss er 29, 30 og 33, og så er noen litt yngre. Du kan jo gi det et forsøk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...