Gå til innhold

boblebad på hotell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Jeg lurer på om noen vet av et hotell i oslo som leier ut rom

med boblebad?

Vurderer å ta med min kjære på en litt bedre weekendtur og et av ønskene han har er å ha et boblebad tilgjengelig på rommet;-) han har nettopp avsluttet kreftbehandling så vi trenger denne turen begge to så håper noen kan hjelpe:-)

Fortsetter under...

Skrevet

Holmenkollen Park Hotell sier på hjemmesiden sin at de har noen juniorsuiter med enten egen badstue eller eget boblebad.

http://www.holmenkollenparkhotel.no/nb/hotellrom-i-oslo/rombeskrivelse.html

Grand hotell har også suiter med boblebad:

http://www.grand.no/no/Varelser--Suiter/Grand-Suiter-/The-Christian-Radich-Suite/

Det finnes kanskje flere også, men de andre jeg kikket på hadde i alle fall ingen beskrivelse av det på hjemmesiden sin. =)

Håper dere får en fin tur, hvis du bestemmer deg for å gjøre dette. =)

Skrevet

Tusen takk for hjelpen:-)

Ja vi kommer til å gå for det tror jeg. trenger virkelig å koble helt ut, men kan ikke dra for langt enda..

hi

Skrevet

Så lenge det ikke er stor prisforskjell på hotellrommene, så er det jo to veldig forskjellige valg, disse to hotellene.

Grand hotell ligger jo i Oslo sentrum, så hvis dere vil bruke tid på shopping eller teater eller slikt, så er vel det et godt valg.

Hvis dere heller kunne tenke dere å gå turer i Oslo-marka, så er vel Holmenkollen Park Hotell et bedre valg. Ellers så går det jo selvsagt T-bane fra Holmenkollen til sentrum hvert kvarter, så det er jo ikke så vanskelig å komme seg til sentrale strøk derfra heller, men det tar litt lengre tid da.

Begge hotellene har også SPA-avdeling, hvis det kunne friste. :P

Håper dere får en bra tur, og koser dere masse. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...