Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 hei Jeg lurer på om noen vet av et hotell i oslo som leier ut rom med boblebad? Vurderer å ta med min kjære på en litt bedre weekendtur og et av ønskene han har er å ha et boblebad tilgjengelig på rommet;-) han har nettopp avsluttet kreftbehandling så vi trenger denne turen begge to så håper noen kan hjelpe:-)
Soon to be mum Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Holmenkollen Park Hotell sier på hjemmesiden sin at de har noen juniorsuiter med enten egen badstue eller eget boblebad. http://www.holmenkollenparkhotel.no/nb/hotellrom-i-oslo/rombeskrivelse.html Grand hotell har også suiter med boblebad: http://www.grand.no/no/Varelser--Suiter/Grand-Suiter-/The-Christian-Radich-Suite/ Det finnes kanskje flere også, men de andre jeg kikket på hadde i alle fall ingen beskrivelse av det på hjemmesiden sin. =) Håper dere får en fin tur, hvis du bestemmer deg for å gjøre dette. =)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Tusen takk for hjelpen:-) Ja vi kommer til å gå for det tror jeg. trenger virkelig å koble helt ut, men kan ikke dra for langt enda.. hi
Soon to be mum Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Så lenge det ikke er stor prisforskjell på hotellrommene, så er det jo to veldig forskjellige valg, disse to hotellene. Grand hotell ligger jo i Oslo sentrum, så hvis dere vil bruke tid på shopping eller teater eller slikt, så er vel det et godt valg. Hvis dere heller kunne tenke dere å gå turer i Oslo-marka, så er vel Holmenkollen Park Hotell et bedre valg. Ellers så går det jo selvsagt T-bane fra Holmenkollen til sentrum hvert kvarter, så det er jo ikke så vanskelig å komme seg til sentrale strøk derfra heller, men det tar litt lengre tid da. Begge hotellene har også SPA-avdeling, hvis det kunne friste. Håper dere får en bra tur, og koser dere masse. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå