Gå til innhold

;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

"SLUTT OPP, DUMME DASS!"

Stolt mor til jente på 2 år og 4 mnd som har lært seg bokstavrim:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1+1 underveis
Skrevet

Hehe, bokstavrim er en flott ting;)

Her har vi en på akkurat samme alder som har lært seg reglen "Hadet på badet, din gamle sjokolade"...., men som tror den går slik: "Hadet på badet, din dumme sjokolade, ikke god, kast i do":)

Herlig alder forresten!!!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Her går det også i "Hadet på badet, din gamle sjokolade" og "Ikke stopp og hopp!" mens han hopper i sofaen eller senga :) Morsomt!

Det er morsomst med barn nå, syns jeg!

Skrevet

Ja, det er til tider fantastisk morsomt nå:)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Og i dag fikk jeg høre "DUUU bruke bleie!", mens han pekte på meg og lo rått, haha :)

Gjest Kira 1+1 underveis
Skrevet

Og i dag fikk jeg høre "DUUU bruke bleie!", mens han pekte på meg og lo rått, haha :)

Haha, enig med Kian om at det var morsomt:)

Her har frøkna også lært noe nytt de siste dagene. Hvis det er noe hun ikke vil, så setter hun hendene på hoftene og sukker høyt. Mannen min skjønte visstnok med en gang hvor hun har det fra, men jeg er noget usikker... hehe!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Haha, enig med Kian om at det var morsomt:)

Her har frøkna også lært noe nytt de siste dagene. Hvis det er noe hun ikke vil, så setter hun hendene på hoftene og sukker høyt. Mannen min skjønte visstnok med en gang hvor hun har det fra, men jeg er noget usikker... hehe!

Hahahaha! Jeg ler høyt!

Skrevet

Herrrlig:) Ja, de sier mye rart nå. Jeg spurte i stad hva hun ville ha på brødskiva. -"Prompesylte" var svaret.

He he.., klarer ikke å la være å le heller når man får slike svar - kommer sikkert til å slite skikkelig når hun begynner for fullt med tiss, bæsj og promp.

Gjest Kira 1+1 underveis
Skrevet

Herrrlig:) Ja, de sier mye rart nå. Jeg spurte i stad hva hun ville ha på brødskiva. -"Prompesylte" var svaret.

He he.., klarer ikke å la være å le heller når man får slike svar - kommer sikkert til å slite skikkelig når hun begynner for fullt med tiss, bæsj og promp.

Hehe, må jo innrømme at promp, bæsj og tiss kan være litt morsomt, og det er enkelte ganger vanskelig å ikke le. Så det er bare å snu seg diskret bort for å skjule smilet:)

Så Mordi, hvis hun ikke er helt inne i den perioden enda, har du mye å se frem til:)

Skrevet

Jepp, det er bare å stålsette seg, og håpe på at plommesylte heter plommesylte igjen i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...