Gå til innhold

tror jeg passer inn her nå.... trist historie....

Anbefalte innlegg

jeg slutta på pillen for tre år siden. i sommer mistet jeg babyen i magen da jeg var i 20 uke. jeg var på ordinær ul og der såg vi at babyen låg i ro og det var ikke noe hjerte som banket..... vi som dro dit for å få vite kjønn. i stedet drog vi hjem med en stor sorg. det var forferdelig å føde et alt for lite barn som vi aldri skulle få ta med hjem, aldri skulle få høre gråte, eller se smile. å skuffe jenta som hadde gledet seg til å bli storesøster..... alt hadde bestandig vært i orden på kontroller osv. hadde tette kontroller pga sist svangerskap og en tøff fødsel. mens jeg var på føden hørte jeg et lite barn bli født, vi hørte gråten på det lille barnet, en halv time etter hadde jeg min lille gutt i hendene... helt stille..... vi måtte dra hjem å planlegge begravelse i stedet. nå er det gått et halvt år, og jeg blir mint på en baby over alt, på jobb, i fritida, alle venninnene er gravide, folk spør og sier at nå er det på tide med en til. jeg har en stor sorg i hjertet, et sår som aldri vil gro. jeg vet at jeg elsker denne lille gutten like høyt som min datter. han var ønsket, elsket og er savnet.

jeg håper at en spire kan sitte igjen snart, legen sier at alt er i orden, men jeg er sliten av at det ikke blir. sliter med dårlig samvittighet over å ikke ha gitt vår nydelige datter et søsken. ber til gud hver kveld om at jeg ønsker et barn til.....

Fortsetter under...

Off.. for en forferdelig trist historie du bærer på...

Ingenting jeg sier kan verken lette på sorgen eller gjøre livet lysere for deg, men jeg vil at du skal vite at du ikke er alene <3

Jeg ber også til gud hver kveld om å gi meg et barn.. mitt største ønske <3 og jeg vet at en dag, en dag, skal jeg holde en positiv graviditetstest i hånda.

Hold ut.. det sies at det er lys i enden av tunnellen, selv om vi ikke kan se det enda... det håpet klamrer jeg meg til.

*klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...