Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 For tre dager siden greide jeg å falle ned en bratt skråning med bare is. Jeg fikk mest vondt i ene låret og litt i den venstre armen som jeg tok meg for med. Men det gikk egentlig over etter en liten stund. Morgenen etter våknet jeg med veldig vondt i skulderen. Kjentes ut som at jeg hadde skikkelig gangsperre både i skulderen, litt nedover armen og utover mot brystet. Har fortsatt vondt. Kjenner det spesielt godt på et punkt inne i skulderen når jeg tar armen bakover eller oppover. Og ekstra vondt om jeg får belastning på den, som å stenge en dør, løfte noe tungt osv. Noen som vet hva dette kan være? Tror dere det vil ta lang tid før det blir bra igjen?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Kan være brudd i skuldra, kan være at du forstrakk en muskel eller muskelfeste, kan være at du røk en sene eller muskel... Ville tatt meg en tur til legen for å få sjekket og få rett behandling.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Eller det kan hende at du bare er kraftig forslått. Jeg skled på isen i november, landet på skulderen. Kjente ikke så mye der og da, men dagen derpå, klarte jeg ikke snu på hodet engang. Hadde styggvondt i hele armen , skulderen og nakken. Var hos lege, ingen brudd, nå 2 mndr etterpå, så er jeg så godt som smertefri. Skader ikke å ta seg en legesjekk, bare sånn for sikkerhetsskyld:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Tusen takk for svar:) Jeg håper vel egentlig det skal gå over av seg selv slik at jeg slipper å gå til lege. Jeg greier fint å jobbe, selv om det gjør vondt når jeg bruker armen/skulderen på "feil" måte. Men virker som at det er oppe i festet på skulderen at det gjør vondt. Er også vondt om jeg trykke på det punktet. Hmm. Skal gi det ut uken. Om det ikke er bedre til det bør jeg vel ta en tur til lege. H.i
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Hei! har akkurat samme skade som du forklarer her. Jeg lurer derfor på om du har blitt bedre? Anonymous poster hash: 8c91a...5d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå