Tutla Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Fikk i dag beskjed om at jeg skal ha uttak på Hausken på onsdag. Da vi hadde uttak på St.Olavs måtte jeg møte fastende og fikk masse både tabletter (1000mg Paracet og 10mg Vival) og intravenøst (peditin og lokalbedøvelse). Ble helt susen i toppen i mange timer etterpå og sov nesten hele dagen. Det jeg lurer på er hvilke smertestillende de bruker på Hausken og om du skal møte fastenede. Glemte og spørr om det da de ringte.......
Gjest usababy Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Jeg fikk smertestillende og morfintablett. Ble litt småbrisen og avslappet av det, men det gikk fort over. Var ihvertfall ikke særlig trett av det etterpå at inngrepet var over. Jeg fikk heller ikke beskjed om å møte fastende, jeg kunne spise som vanlig. :-)
RTprøver Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Smertestillende og morfintablett her også, men de merket jeg ikke noe til egentlig. Pluss lokalbedøvelse under uthenting selvsagt Gikk veldig fint, og følte meg helt frisk og fin etterpå Spiste god hotellfrokost før vi kom dit, så var langt ifra fastende
Solformørkelse Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Jeg fikk paralgin forte og voltaren. valgte vekk en paralgin forte med en paracett. Blir så kvalm av alle disse pillene. Så fikk jg vel en kvalmestillende. Gikk helt fint:-)
Tutla Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2012 Har snakket med de i dag og de lovte å prøve å hjelpe meg så jeg ikke ble så susen som jeg ble sist. Godt å høre at dere synes det går fort over. Nå er jeg bare veldig spent på i morgen. Ungene er levert bort (er heldige og har to som er "blanda sammen" på St.Olavs) og vi skal slappe av med ostepop og tv før vi finner senga tidlig. Må reise før kl 6 i morgen tidlig! Krysser fingrene for stoooor og god fangst i morgen :-)
RTprøver Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Masse lykke til! Herlige mennesker som jobber på Hausken
Tutla Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2012 Da hadde jeg uttak på i dag. Fikk 2 Paralgin, 2 Voltaren, og en kvalmestillende. Gikk veldig greitt under uttaket, men hadde en del smerter etterpå. Men fikk en god varmepute til å ha under magen etterpå og det hjalp! Kan ikke skryte nok av Hausken - fantastiske folk som jobber der!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå