Gå til innhold

Svimmel, ukonsentrert og høyhormonell i uke 17

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som synes hormonene bruser kraftig fra seg? Jeg reagerer veldig urasjonelt, blir så usikker og lei meg i det ene øyeblikket, ler og gråter om hverandre det neste øyeblikket, for å bare være glad i det neste. Trodde ikke man skulle være så hormonell så tidlig!

Jeg er også veldig svimmel og sliter veldig med å konsentrere meg på jobben, bruker mer energi på tenke ut hva jeg skal gjøre enn å gjøre selve oppgaven.

Noen som kjenner seg igjen- har hormenene og konsentrasjonsproblemene noen sammenheng?

Fortsetter under...

Akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv!! Er 17 uker idag :) svimmelheten kommer vell av at balansepunktet holder på å flytte på seg :P

om hormoner og konsentrasjon har noen sammenheng tror jeg er høyst sannsynlig :) er ikke sikker..

er 17+4 selv å kjenner meg MEGET igjen, å et gjør meg veldig frustrert... Hissig, sliten, lei meg, glad, opp og med i mente :S Er også meget svimmel på natta, våkner fort når jeg legger meg på ryggen, for da svimler det meget for meg :S å ligge på siden er ubehagelig, så til tider blir det lite søvn gitt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...