L&L Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Hei var på ny kontrolltime i dag og eggposene 2 bittesmå og 1 deformert hadde ikke vokst i helga selv om dosen min menopur var dobbelt. Så dette forsøket ble avbrutt. Hadde en bad feeling allerede på fredag men håpet jo det skulle snu. Legen mente bare dette hadde vært en dårlig syklus for meg og at jeg er igang igjen ganske snart. Noen der ute med samme erfaringer? Åssen var eggposer på forsøket etter avbrutt forsøk? Byttet dere medisin? Dobbelt dere dosen fra starten av på neste forsøk? Hører gjerne deres erfaringer :-) Å jeg ser allerede fremover, det må man søm prøvehønemor :-)
Tante_Esel Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 vet desverre ikke noen svar... leit aa høre da men da kanskje du faar nytt forsøk igjen snart lykke til!
fisken2015 Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Uff, det var leit. Jeg fikk også beskjed på torsdag om at eggposene var veldig små. Skal fortsette en uke til på medisiner med litt høyere dose. Men legen var langt fra positiv. Grunnen til at det er så vanskelig for meg er min lave AMH. Men satser på det går bedre for deg ved neste forsøk! :-)
sologsommer Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Hei L&L Er det ditt første forsøk?? Jeg fikk ikke satt egg tilbake de første 2 gangene. Startede på 75 IE Gonal F, som viste seg og være alt for lite. 3. gang, tror jeg at jeg startede på 300IE og det hjalp :-) Jeg TROR at de starter med små doser, da de jo ikke vet hvordan vi reagerer på medisinerne. Lykke til :-)
L&L Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2012 Nei dette er mitt 3 ferskforsøk, 1 runde gikk jeg på puregone og fikk ut bra med egg og satt tilbake 2 og 3 i frysa. Neg test på 1 forsøk. Tinte opp egg bare noen månder etterpå og ble gravid på de 2 som ble satt inn, dessverre er det akkurat 1 år siden neste uke at det endte med en spontansbort i uke 7. Så hadde jeg et nytt ferskforsøk i mai/juni damer Menopur, gikk / 21 dager på sprøyter og fikk ut 7 egg. Satt til bake 2 og dessverre så skjedde det noe sånn at jeg ikke fikk noen på frys, neg test denne gang også. Så tok jeg lang pause for å komme meg litt og for å få kroppen tilbake til normalen, men så endte det jo med avbrutt forsøk :-( Godt man ikke vet hva man skal igjenom når man begynner på det her. Jeg ser heldigvis frem mot neste forsøk, skal rett på høy dose da :-) så får jeg heie på dere andre her inne imens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå