solrose1 Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 lurer på graviditet jeg da... er jeg gravid nå? eller kommer tr snart? blir det bryllup på oss i år? jobb..ser dere om jeg får større stilling?har 50% fast nå... født 2 april 69 han 21 jan 64 spår dere gjerne tilbake... klem
kaos83 Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 hei:) jeg ser gjerne på deg i kveld når ungene er lagt:) om du vil se på meg så lurer jeg på om du får opp noe rundt min fødsel... termin 30.04 men har fått beskjed at det er mulig at det blir prematurt.... ks eller vaginal? og da spesielt når:) klem 011083
kaos83 Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Men d u solrose, når jeg så på deg så fikk jeg en følelse om at du er gravid nå faktisk.. men vil se igjen i kveld for er ikke helt på nett nå.....
solrose1 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2012 Men d u solrose, når jeg så på deg så fikk jeg en følelse om at du er gravid nå faktisk.. men vil se igjen i kveld for er ikke helt på nett nå..... vet du..er ei uke over tr nå..testet forige tirsdag svaak strek kom til syne..men jeg så etter ti min så mulig den var falsk..skal kjøpe meg ny test til torsdag...spent... så...da har jeg sett litt på deg..får opp fødsel rundt 2 april..men får opp dobbelt 2..så mulig fødsel finner sted 22...ser at alt går bra... er spent på hva du ser for noe mer siden idag..takk for at du tar deg tid..klem
solrose1 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2012 Men d u solrose, når jeg så på deg så fikk jeg en følelse om at du er gravid nå faktisk.. men vil se igjen i kveld for er ikke helt på nett nå..... vet du..er ei uke over tr nå..testet forige tirsdag svaak strek kom til syne..men jeg så etter ti min så mulig den var falsk..skal kjøpe meg ny test til torsdag...spent... så...da har jeg sett litt på deg..får opp fødsel rundt 2 april..men får opp dobbelt 2..så mulig fødsel finner sted 22...ser at alt går bra... er spent på hva du ser for noe mer siden idag..takk for at du tar deg tid..klem * ps mente at jeg er ei uke over ikm..
ønsker * magetroll <3 Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Får opp at du er gravid nå jeg så blir nok posit iv test får opp noe sol skjer på senhøsten.. men vet ikke om det er bryllup Ser du noe på meg?? Gravid snart?? 210488
magica fra tryll Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Jeg får ja på alle tre;) Tror du er gravid, bryllup høsten f.eks august. Og du får en større stilling:) Vil du se om jeg er gravid nå? Får du ellers inn noe spesielt? 291266
solrose1 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2012 Får opp at du er gravid nå jeg så blir nok posit iv test får opp noe sol skjer på senhøsten.. men vet ikke om det er bryllup Ser du noe på meg?? Gravid snart?? 210488 tusen takk for at du tok deg tid.. får opp graviditet på deg i mars jeg...slutten av mars tror jeg...ser du får ei lita tulle...klem
solrose1 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2012 Jeg får ja på alle tre;) Tror du er gravid, bryllup høsten f.eks august. Og du får en større stilling:) Vil du se om jeg er gravid nå? Får du ellers inn noe spesielt? 291266 så spennende..vet du jeg har altid villet gifte meg i august..vi traff hverandre i august så vil gjerne gifte meg den datoen.. da har jeg sett litt på deg.. får opp graviditet på deg nå jeg..ser at enten har du testet pos eller så gjør du det innen en ukes tid... klem
magica fra tryll Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Tusen takk, ikm om ca 1 uke! Ser du kjønn?
magica fra tryll Skrevet 6. februar 2012 #11 Skrevet 6. februar 2012 ps-ser et nydelig romantisk bryllup i august:)
kaos83 Skrevet 6. februar 2012 #12 Skrevet 6. februar 2012 Hei igjen, jeg tror også du er gravid, føler mye positivt rundt deg jeg også, tror det betyr bryllup ja:) men, jobb får jeg ikke opp noen ting rundt desverre.... Føler som de andre en bra høst for dere:) Føler du noe annet rundt min fødsel? Ks eller vaginal? Og lang eller kort?
solrose1 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #13 Skrevet 6. februar 2012 Tusen takk, ikm om ca 1 uke! Ser du kjønn? får opp jente på deg...
solrose1 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #14 Skrevet 6. februar 2012 ps-ser et nydelig romantisk bryllup i august:) :-) oi...takk for at du tok deg tid..
solrose1 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #15 Skrevet 6. februar 2012 Hei igjen, jeg tror også du er gravid, føler mye positivt rundt deg jeg også, tror det betyr bryllup ja:) men, jobb får jeg ikke opp noen ting rundt desverre.... Føler som de andre en bra høst for dere:) Føler du noe annet rundt min fødsel? Ks eller vaginal? Og lang eller kort? hei..tusen takk for at du tok deg tid... får opp ang fødsel "normal fødsel" vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det..men får oppvaginal fødsel...lengde er midt imellom kort og lang...ser det går bra...klem
Athina' Skrevet 6. februar 2012 #16 Skrevet 6. februar 2012 Uff, hvorfor skal jeg gå mot strømmen da og ikke se og føle det andre gjør :-((( Men som ting er nå så ser ikke jeg graviditet på deg nå altså... og gud jeg håper jeg tar feil og alle andre har rett for nå er det på tide!!!! :-) *krysser fingre* Ser du graviditet på meg, og om ikke nå eventuelt når?
Athina' Skrevet 7. februar 2012 #17 Skrevet 7. februar 2012 Glemte å skrive: Når skal du teste? hold oss oppdatert da, spennede dette :-) Rart at jeg ikke fikk til å redigere mitt eget innlegg.. jaja da skriver man bare ett nytt :-)
solrose1 Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #18 Skrevet 7. februar 2012 Glemte å skrive: Når skal du teste? hold oss oppdatert da, spennede dette :-) Rart at jeg ikke fikk til å redigere mitt eget innlegg.. jaja da skriver man bare ett nytt :-) Hei.. Jeg testet svak positiv veldig svakt for en uke siden..men er litt usikker på om det stemmer/om det er falsk pos/skygge strek for de jeg så på testen ca 15 min etter at jeg testet...og det står at man ikke skal se på testen etter 10 min...men skal kjøpe ny test og teste igjen...ingen tr ennå.. har sett litt på deg...får opp graviditet i mars -mai..får opp bokstaven m når jeg ser på deg angående graviditet..derfor tror jeg det må bety mars eller mai...lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå