Gå til innhold

Føler på meg jeg får...

Anbefalte innlegg

Tar meg selv i å se på guttenavn. Føler på meg jeg får en gutt denne gangen også :) Men har ikke vært på ordinær UL enda, så har jo ikke peiling. Flere som føler på seg hva de får? :)

(sist gang så hadde jeg en liiiiten følelse på at jeg fikk jente.. Da hadde jeg jentenavn klart. Hehe, så kanskje jeg tar feil denne gangen også! Gleder meg til å finne ut:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907340-f%C3%B8ler-p%C3%A5-meg-jeg-f%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har skikkelig jentefølelse denne gangen, aner ikke hvorfor :P Helt i starten av svangerskapet hadde jeg guttefølelse, men den gikk liksom over ganske fort. Mye mulig guttefølelsen kom av at jeg har en gutt fra før.

Forrige gang hadde jeg en ekstrem guttefølelse og hadde nesten blitt sjokkert om det viste seg at det var ei jente.

Annonse

De fleste rundt meg tror jente.. Men jeg vet ikke hvorfor, noe sier jente hos meg og, men jeg går å sier han hele tiden å tenker mest på gutte navnet i stede for jente navnet! Så på en annen måte har jeg en sterkere tro på gutt enn jente! hehe

Både mamma og jeg har hatt jentefølelse helt fra dag 1 og hadde fått sjokk hvis hun hadde sagt på UL at det var gutt! Men der lå det en jente akkurat som forventet! :D I tillegg har alle drømmene mine om babyen vært at hun er jente!

Annonse

Jeg er så skråsikker på at jeg får gutt denne gangen også :) Alt er helt likt som sist gang. Og jeg drømmer om guttebabyer og kaller babyen for han. hehe.

Mamma og sjefen på jobben tror helt sikkert det er jente. Neste uke skal jeg på UL og om det viser seg at de har rett så skjønner jeg ingen ting. haha.

Men gøy og skummelt blir det uansett hva det blir :)

Har egentlig ikke så sterke følelser denne gangen, men tar meg i å kalle barnet "han", mest av gammel vane tror jeg (har tre gutter fra før) :)

Der har du meg også, denne graviditeten er i grunnen veldig ulik de 3 andre jeg har hatt, men så igjen har jeg liksom ikke noen følelse av hvem som gjemmer seg i magen. Blir spennende å se hva ul sier 9/3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...