Gå til innhold

Tørr i munnen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Er det noen av dere som er tørr i munnen ?

Jeg er tørr i munnen og drikker mye vann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våkner mest om natten å er tørr i munnen.

Skrevet

samme her! våkner om natta og er så sykt tørr i munnen og da har jeg drukket vann rett før jeg gikk å la meg... men det har kommet nå den siste uka.. er 9+3 i dag...

Skrevet

Her og.. Våkner om natta med sandpapir i munnen.. :-P Så da må jeg jo drikke litt, noe som igjen fører til at jeg må opp på do litt senere... :-P

En evig sirkel :-P

Skrevet

hehe, sant nok Adelheid... en evig sirkel...;) men med den premien så er det verdt alt sammen :)

Skrevet

Jeg er bare 4+4 på vei, men allerede plaget med det :P

Skrevet

Frk.håpefull: ja, det er verd det, til slutt.... :-D

Skrevet

jeg og var/er skikkelig tørr i munnen, spesielt om natten. Kom i uke 8, er litt bedre nå i uke 22, men fremdeles tørr i munnen om natten. Spurte lege om det jeg da, var ikke noe å engste seg over, man trenger å drikke mer vann når man er gravid, huske å drikke generelt mer hele dagen, ikke bare før en legger seg. Og jordmor sa at pga litt tettere nese som gravid kunne det hende man pustet mer med åpen munn om natten og derfor også føre til ekstra munntørrhet. Men skikkelig plagsomt, ja :(

Skrevet

Samme her, tørt som i Sahara i munnen. Tungen henger fast i ganen og det er skikkelig ekkelt. Satt i møte på jobb i dag og måtte trykke i meg en hel drueklase for ikke å krepere.

Skrevet

Drikker masse vann,å tisser mye. Er en del tett i nesa på natta ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...