Gå til innhold

Menssmerter fremme over symfysen?

venter på den lille :)

Anbefalte innlegg

I mitt første svangerskap hadde jeg mye mennssmerter, men disse lå bake i ryggen :) Har aldri vært bekymret for menssmerter, ettersom livmoren vokser :) Men, så har jeg jo aldri vært gravid med Tvillinger før da!! Og nå har jeg slik menssmerte oversymfysen, altså nederst av livmor, hvor livmor kjennes ut som en sten. Sikket kynnere? Noen andre som kjenner det slik?

Ellers; hvordan er formen deres??

Jeg er uke 17 ;)

Fortsetter under...

Har hatt det på samme måte. Mye kynnere. Kjenner at de kommer fordi jeg får mensensmerter først, og så blir magen stram. Hatt noen få i dag, men i går var det ganske ofte. Er 22+5 og har fått stor mage. Da jordmor målte for snart 2 uker siden var den 27 cm. Hva ligger dere på? De har ikke sjekket min tapp. Nå skal jeg til svangerskapskontroll og UL m/vektestimering på sykehuset den 16/2, så får se hva de skal gjøre der. Formen begynner å bli litt bedre. Veldig godt å slippe den forferdelig intense kvalmen. Noe bekkenløsning, så en del vondt på natta og vondt å gå.

er ikke veldig stor, men magen synes. Jentene mine ble desverrerammet av ttts i uke 20. Ble operert,men den ene jenta vår døde desverre i uke 23:( Magen min vil jo nå ikke bli like stor som andre tvillinggravide. Jeg gikk ut på svangerskapspenger i uke 20 :) Glad for det,kjenner at det trengs av flere årsaker.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...