Månefeen ♥ Skrevet 6. februar 2012 #1 Del Skrevet 6. februar 2012 I mitt tilfelle er det det. Uff a meg, sitter her med tårer som prøver å presse seg igjennom. Er 19+3 idag, og var til 2.svangerskapskontroll på fredag morgen. Hun gjorde noen øvelser som var utrolig vonde og påviste at det virkelig ER bekkenet, klarte nesten ikke gå etterpå. Fikk 50% sykemelding til tross for at jeg var noe motvillig (men jobber med fysisk utviklingshemmede som er belastende). Ble også henvist til fysioterapi, som jeg ringte med en gang. Selvfølgelig flere måneder å vente, jeg fikk anbefalt å ikke gå i jobb. Dro rett på jobb, og jobbet fredag, lørdag og søndag. Jeg overbeviste meg selv om at bekkenbeltet gjorde meg bedre på jobb. Igår var vi hos svigerfar på middagsbesøk, og bekkenet mitt skrek høyt og tydelig om at jeg ikke måtte finne på å reise meg fra stolen, IHVERTFALL ikke bøye meg ned for å ta på lillemor på 2,5år skoene!! Uff, hører man på bekkenet? Nei! Så idag klarte jeg nesten ikke å stå opp fra sengen, heldigvis fri frem til onsdag tenkte jeg. Joggebuksen på, sokkene var et sant H*, men de gikk nå på til slutt.. Gikk ned i stuen, begynte å rydde litt, fant frem støvsugeren... Hører man på bekkenet? Nei! Stuen og kjøkkenet ble fint det.. men bekkenet skrek om hjelp. Så da fikk jeg kaste inn håndklet og hjelpe mitt stakkars bekken. Ringte til legekontoret og snakket med en fantastisk sekretær som selv hadde god erfaring med slike plager. Hun sa jeg kunne komme innom å hente 100% sykemelding i morgen. Fikk masse tips og råd! Hun sa også: "Du Må ta heisen når du kommer i morgen!" Sitter her å lurer på hva jeg skal ta meg til de neste 20 ukene.. Heldigvis har jeg skole en dag i uken, og en del husprosjekter (men det spørs om jeg får bidratt så mye). åh, kommer til å savne jobben min og alle de gode kollegane mine! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907318-bekkenl%C3%B8sning-hormoner-sant/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugress Skrevet 6. februar 2012 #2 Del Skrevet 6. februar 2012 Har det akkurat på samme viset! Er rundt uke 19 jeg og, bekkenet har kranglet mer og mer siste ukene. Men skal man høre på det? Nei! Ikke snakk om! Sykemelding? Nei det har jeg ikke tid til, får da til å arbeide... Tror jeg.. Fikk overtalt legen til 60% sykemelding så jeg kan arbeide litt, ellers går jeg på veggen! Han ville helst at jeg skulle ha 100%.. 20 uker igjen.. Vi er jo halvveis da Men det blir noen lange uker! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907318-bekkenl%C3%B8sning-hormoner-sant/#findComment-143981631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Del Skrevet 6. februar 2012 huff kjenner til dette. var vel like langt som du da jeg vart 100% sykemeldt. da plaget fra 6-7 uker. å her sitter jeg da. 2 år og 3 mnd etter fødsel på lillegutt og fortsatt ikke ute i jobb. men mye av problemet er vel at jeg hadde en "ubetydelig" sjevhet i ryggen. så godt du fikk 100% sjukemelding. må bare høre på kroppen og pleie deg selv . lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907318-bekkenl%C3%B8sning-hormoner-sant/#findComment-143981652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå