aragon Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Jeg trodde at vannet gikk på lørdag og kontaktet sykehuset. Var inne for sjekk og ved test ga det veldig svak utslag. Men skulle komme tilbake søndag. Da var testen negativ og ingenting ble gjort videre. Bare lurte litt på hvordan det var mulig? Kan det ha vært falsk vannavgang og vil det gi utslag på stiks evnt?
Underveis --> Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Vet ikke helt, men da jeg fødte sist, så rant det av meg også, men det var faktisk bare utflod. Tynnt som vann og i mengder, men var ikke fostervann.
min_lille+en spire Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Jeg opplevde det samme ved forrige fødsel. Piplet litt i ny og ne. Tok kontakt med føden og de tok prøve med sticks. Den gav et svakt utslag og da fikk jeg beskjed om at siden den gav utslag skulle jeg settes igang dagen etter. Jeg var da 4 dager på over termin. Så tydelig at det er forskjellig praksis rundt omkring.
elmaaani Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Det er to fosterposer, og dersom det blir en rift i den ene kan det komme litt fostervann. Dette hullet kan tette seg igjen. Hadde litt vannavgang for ca 3 uker siden. Etter dette stoppa det og ikke kommet mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå