Lillefot08 Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har ei jente på 3 år, som så veldig gjerne vil bli storesøster Blir det flere barn på oss? Jeg er f: 14.01.80 Har holdt litt tilbake, da jeg var så frytktelig dårlig forrige svangerskap. Men er litt på gli nå altså Håper noen kan se på meg Takk
Lillefot08 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har ei jente på 3 år, som så veldig gjerne vil bli storesøster Blir det flere barn på oss? Jeg er f: 14.01.80 Har holdt litt tilbake, da jeg var så frytktelig dårlig forrige svangerskap. Men er litt på gli nå altså Håper noen kan se på meg Takk Han er f: 11.10.78
Lillefot08 Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2012 [quote name=Dossa ' timestamp='1328621827' post='143984180] Får opp April og gutt Tusen takk for svar !! Har ei lita jente som har mast en stund nå Er det mulig å se om jeg blir like dårlig dette svangerskapet? Må bare takke for at dere tar dere tid til å se på oss nysgjerrige
Dossa :) Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Neste svangerskap blir bedre enn ditt første
-mtp- Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 hei får opp innen 1 år så er du gravid, mulig du også ikke er så langt inna fødsel no på denne tiden også da
Lillefot08 Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2012 hei får opp innen 1 år så er du gravid, mulig du også ikke er så langt inna fødsel no på denne tiden også da Da er det bare å vente å se hva som skjer Jeg holdt veldig tilbake pga at jeg var så dårlig. Men det er jo verdt det, når man ser hva man får ut av det:) Men blir det bedre nå, så kanskje jeg kan gå med på nr. 3 også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå