♥ Min engel ♥ Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Ja, overskriften sier vel sitt Snuppa på snart 4 mnd rullet over på magen mange ganger igår, og igjen idag. Men nå er problemet at hun blir jo så sint fordi hun er ikke sterk nok i ryggen til å bli værende i den stillingen så lenge..hehe..Så hun offer og offer og skriker litt. Blir skikkelig sint! Hehe, er ikke bare bare å ikke få til rullingen nei Men rulle skal hun!! Huff, så fort tiden går, er jo ikke lenge siden hun var en pitteliten bylt i armene mine <3
*blomst* Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Hehe de er så søte! Var akkurat det samme her, var borte å vippa han tilbake til ryggen hele tiden, men vips så var han rundt igjen Her tok det vel en 5-6 uker før han skjønte hvordan man ruller tilbake så ble en del flying på mor og far! Hehe
♥ Min engel ♥ Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2012 Såpass Så da blir det vel en del "flyging" frem og tilbake på oss også da. Jaja, får bare nyte det, snart kryper hun nok over gulvet, blir nok litt mer travelt da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå