Gå til innhold

Klarer ikke å konsentrere meg på jobb!!

Anbefalte innlegg

Sitter bare og kjenner etter symptomer og tenker; å herregud -jeg er gravid, jippiiii! Er 5+4 i dag og dagene på jobb er eeeeviglange!! Gruer meg til kvalmen som ennå ikke har kommet, men gleder meg over murringer og stikkinger som jeg kjente i helgen, så det er jo litt symptomer ute og går. Kan jo være at jeg slipper å være så kvalm denne gangen?! Eller? Burde den ikke ha startet nå?

Fortsetter under...

ÅÅÅÅH samme her! As we speak så sitter jeg å "loker" med alle tankene mine.. hehe.. uff.. blir lange dager. Har du kontorjobb?

Kvalme er vel veldig individuelt.. jeg er ca 5+0 nå.. var ganske uggen før helgen men ikke mye nå:)

Ja har kontorjobb, og veldig egenstyrte dager. Er såååå vanskelig å få gjort noe fornuftig! Prøver å glede meg over at jeg ikke er kvalm ja, og ikke bekymre meg for at jeg har mindre symptomer nå enn sist jeg var gravid. Som oftest er jo alt i orden uansett! Tenker å ta tidlig UL om 2 uker, er så betryggende når man får se at hjertet slår. Men akkurat nå virker det som en eeeevighet til det også!

Ja disse ukene virker lange altså.. jeg var på en ul på torsdag faktisk.. men så bare en klump. hehe. alt så bra ut men skal tilbake på torsdag.. da mente han at han kunne høre hjertet<3 håper håper!:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...