Gå til innhold

Er jeg pyse eller.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skulle egentlig vært på helsestasjonen med mini på snart 4 mndr idag for en time hos fysioterapeut. Det er helt forferdelig vær ute. Ikke så kaldt, men med fryktelig sterk vind og det snør. Jeg ville ikke gå ut med mini i det været, så jeg ringte helsestasjonenog sa det. Da fikk jeg til svar "Ja da får vi utsette timen da, om du synes det blir for vanskelig". Ingen forståelse i det hele tatt.

Er jeg pysete eller er det noen der ute som tenker som meg?

Det bør legges til at jeg ikke har lappen, slik at jeg måtte gått til T-banen og ventet på den og gått fra banen til helsestasjonen, og tilsvarende hjem igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) jeg ville nok dratt,de små ligger jo godt nedi vogna og merker jo ikke en brøkdel av den vinden som vi gjør. her er lillejente forkjøla så vi har holdt oss inne de siste dagene pga hosten hennes men imorgen er det kontroll på hs og dit drar jeg nå som hun er frisk....storm eller ei :)

Skrevet

Jeg regner med at du bor i Oslo? :) I tilfelle skjønner jeg deg.

Hadde sikkert gått helt greit for babyen, men vi holder oss også innendørs i dag, og min er 8,5 måned.

Glem helsestasjonen, de har garantert glemt hele samtalen allerede;)

Skrevet

Jeg regner med at du bor i Oslo? :) I tilfelle skjønner jeg deg.

Hadde sikkert gått helt greit for babyen, men vi holder oss også innendørs i dag, og min er 8,5 måned.

Glem helsestasjonen, de har garantert glemt hele samtalen allerede;)

Ja jeg bor i Oslo. Ja jeg holder meg hjemme med god samvittighet, men synes bare det var så unødvendig av fysioterapeuten å være sånn. Men men... vi koser oss innendørs med lek og skravling (som best en baby kan) vi! :-) Og ser heller ut på uværet og er glad for at vi kan være innendørs!

Skrevet

hei :) jeg ville nok dratt,de små ligger jo godt nedi vogna og merker jo ikke en brøkdel av den vinden som vi gjør. her er lillejente forkjøla så vi har holdt oss inne de siste dagene pga hosten hennes men imorgen er det kontroll på hs og dit drar jeg nå som hun er frisk....storm eller ei :)

Sant nok at babyen ikke merker noe til vinden i vognen, men det er kaldt og jeg må løfte han ut av vognen ved helsestasjonen og sånt.

Nei vi holder oss hjemme med god samvittighet vi! :-)

Dette var ikke en vanlig kontroll, men fysioterapeut. Hadde det vært f.eks. 3mndr kontroll med vaksine hadde jeg kanskje gjort en litt større innsats!

Så kanskje det er vel så mye meg som ikke vil ut med meg... he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...