Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 vi må bytte front ruta på bilen. stein sprut som nå har gjort at ruta har sprukket opp mer.. noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 vi har altid fått det gratis. jennom forsikringa. og det har aldri berørt noe om at forsikringa skulle bli dyrere eller miste bonus.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Vi betalte rundt en tusen lapp. Brukte et sted som lå bortenfor Fretex på Alnabru.
spissmus89 Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 du må vel betale egenandel? syntes å ha hørt at det er 2000, men det kan jeg ikke si sikkert;)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Sjekk forsikringen din, og ring rundt til forskjellige, for prisene varierer mye... Kommer også ann på type bil og rute.
lille-my-april Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 En rute koster fort 5000,- bare for ruta. Så må du betale for montering i tillegg. Så det beste er å ta det på forsikringen ja. Da er det varierende egenandeler, men tror 1000,- er ganske vanlig. Dette er noe jeg vet da jeg jobber hos en bilforhandler i tilfelle noen skulle lure på det.
Aliniane Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 På forsikringen min er det ingen engenandel på glass-skader. Kommer helt an på hvilket selskap du har og hva slags forsikring du har valgt. Se i vilkårene dine eller ring forsikringsselskapet og spør.
kattemamma Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 De fleste forsikringsselskap har egenandel om man må bytte rute, men ikke for reparasjon av steinsprutskader. Varierer veldig hvor mye en rute koster, vi har en caddy fra 1999 og der fikk jeg pris på ca 4000 for utskiftning (har bare ansvarsforsikring på denne), mens stasjonsvogna vår har frontrute med varmeelement så denne er dyr, tror pris da ble rundt 12000 (men her slapp vi da unna med egenandelen på 2000).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå