Persille,Smule og lille Trille Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Noen som vil dele sine erfaringer? Snuppa er nå straks 7 mnd og veier bortimot 9 kg. Hun er veldig glad i å sitte i Babybjørn bæresela, men det begynner å bli veldig tungt å bære henne i den, og jeg vurderer en av de to nevnte. Ser at begge typene kan brukes både tilbæring foran og på rygg og synes det er praktisk. Det viktigste er at den er behagelig for barnet å sitte i, og at jeg vil klare å bære henne i den ei stund uten å få vondt i ryggen pga feilbelastning ( noe jeg syns Babybjørn gjør)
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Har ikke prøvd ergobaby, men Manduca kan jeg anbefale på det sterkeste! Kjøpte den da førstemann var 6 mnd og har brukt den veldig mye. Nå er han 3 år og brukte den faktisk til han for ikke så lenge siden. Han er 15kg og bærer han bak på ryggen Er lillebror som bruker den mest da, han er nå 6 mnd og 8kg, så bærer han fortsatt fremme. Man kjenner det selv når det er på tide å flytte de bak. Har bare godord om Manducaen altså, kjenner nesten ikke at man bærer i den Den er suveren, så har den alltid med uansett hvor vi skal.
LilleTroll<3 Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Vi har manduca og er kjempefornøyd med den:)
Valiana Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Vi er godt fornøyd med manducaen vår. Prøvde så vidt på ergobaby på barnas hus, men den passet ikke helt min kroppsfasong.
LilleBøllefrø Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har manduca. Prøvde begge før jeg kjøpte den. Jeg er 1.60 og ergobaby ble stor og klumpete for meg. Er veldig fornøyd med manducaen og lillemann koser seg i den.
Maitrollet Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Veldig fornøyd med Mandua, mener å huske jeg valgte den fordi den var billigere enn Ergoen...
Fru Monalisa Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Men babyen kan ikke se framover i noen av disse? Babyen min liker ikke å sitte mot meg i babybjør, så ser liksom ikke for meg at hun liker det i en annen sele heller. Eller har andre andre erfaringer?
Knerten's mamma <3 Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Elsker manducaen vår og nei, kan ikke sitte fremovervendt i den.
LilleBøllefrø Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 De kan sitte på ryggen når de blir eldre.Hadde BB i starten,lillemann likte ikke den. I manducaen sitter han mer behagelig og er storfornøyd. Sitter med beina rundt meg isteden for rett ned slik som i BB. Føler det er mer riktig stilling når han skal bæres rundt i noe form for sele
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå