Eurecaღmed spireღ Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Hei, til alle dere som begynner å bli utolmodige;) jeg har en erfaring om hvordan man kan raske på en fødsel! Tror nok man må være noe klar for at dette skal virke og sant skal sies at jeg vet jo ikke om min fødsel hadde startet uansett... Men jeg var inne på YouTube, kjedet meg, så jeg søkte opp "how to start contractions" og how to induce labor at home" det var utrolig mange morsomme videoer om å danse baby ut... jeg ble revet med og danset heftig til tekno musikk i en 10 min tid. Ble utrolig sliten og magen kjentes da vond ut... La oss for kvelden og våknet opp skuffet... Men kl 10 på formiddagen startet fødselen, og kl 00.10 ble jenta vår født med fremskyndet ks( skulle ha planlagt) om dansing har skylden eller om fødselen ville startet uansett vil vi aldri få svar på. Jeg ville nok født før tiden uansett da jeg hadde premature rier i uke 35 med innleggelse. Slimproppen gikk da og fikk blødning. Ble da beordret om sofa liv til uke 37, da livmorhalsen var bare 1 cm, fødselen startet uke 37 og 2 dager. Lov å prøve iallefall og morsomt!! Lykke til jenter og håper dere får en fin fødselsopplevelse;)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Har du link til denne videoen du brukte? Hørtes morsomt ut, og er jo absolutt verdt å prøve!!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2012 Må bare legge til at min baby var klar, veide 3950 g, 47 cm lang og 37 rundt hode... Ganske bra mål til å være i uke 37;) hun hadde nok blitt den største av mine 3 om hun hadde blitt til termin el ks dato... Jeg hadde hatt kraftige kynnere siden innleggelse i uke 35 og både vi og jordmor ante at dette ville bli mitt korteste svangerskap;) hadde vært artig om noen andre som er ved termin eller overtid ville prøvd dette!!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2012 Det er mange videoer om å danse fødsel igang, så på flere;) morsomt uansett om det har virkning eller ei... Virker som det er vanlig måte å sette igang på da det er så masse om det på you tube..
JuneRR Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har termin på fredag, og skal absolutt prøve dette! Er jo morsomt uansett om det funker eller ikke
Underveis --> Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Fikk lyst til å prøve meg på dette jeg. Nå har jeg aldri trua på kjerringråd, men med en gang jeg reiser meg i vertikal nå så kommer de mensmurringene mine igjen. Er så svake at det er jo ikke noe egentlig, men kanskje jeg kan provosere det litt med litt rock 'n roll ;-)
3 på rad Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Likte de gravide som danset Zumba, fresht!
Happy H Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Artig kjerringråd Tviler på bekkenet klarer,men når termin nærmer seg skal d nok testes litt
Underveis --> Skrevet 7. februar 2012 #9 Skrevet 7. februar 2012 Jeg skal innrømme at jeg heller ikke har turt ennå, for bekkenet har vært virkelig plagsomt de siste dagene. Trodde det skulle bli bedre når bbyen siger ned i bekkenet (hodet er ikke festet), men her blir det verre? Er det normalt 'a? Er vondt rundt hele og ikke bare symfysen. Flere som har det slik?
Happy H Skrevet 7. februar 2012 #10 Skrevet 7. februar 2012 Hodet er ikkje festet her heller,men min erfaring er at det desverre ikkje blir bedre!!! Håper du er heldigere enn meg underveis--> smertene hos meg blir bare mer konstante,og går bak i halebeinet/rumpen og. Kjennes tidvis ut som små støt innenifra og ned i symfysen. Vanskelig å forklare! Hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå