Gå til innhold

Er helt utslitt av å gå på overtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke mer enn 3 dager på overtid nå, men merker at jeg ikke har noe overskudd i det hele tatt. Orker ingen ting, og gråter for alt mulig. Har en sønn på 3 år, (som kom før termin) og han orker jeg ikke å leke med, og har minimal tolmodighet. Får jo vannvittig dårlig samvittighet, og begynner å gråte for det igjen... En evig vond sirkel.

Skal til jordmor i morgen, og håper at hun kan få til en "tidligere overtidskontroll" enn vanlig. Jeg går jo rundt å tenker at denne ungen skal ikke ut, og at det ikke kommer til å gå bra, og alt det der.... Er jo ikke bra for noen av oss at jeg begynner å bli homonellt gal i hode....

Er det helt urimelig av meg å ønske det??

Var på ultralyd i uke 38 siden snuppa hadde litt høy puls, og da sa overlegen at hun var litt større enn gjennomsnittet. Kan det gjevne seg ut, eller risikerer jeg er kjempe unge???

Beklager altså, bare sutring....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til :) Forstår godt frustrasjonen din.... høper fødselen er rett rundt hjørnet. Tenk, snart ligger du med skatten din på brystet :) Du er virkelig heldig!

Skrevet

Jeg føler så utrolig med deg, men du trenger ikke ha dårlig samvittighet ovenfor noe, tenk på deg selv nå, dette er noen dager du absolutt har lov til å være egoistisk. La 3åringen se litt ekstra på tv, kos dere med noe godt, så blir det god stemning på sofaen. Jeg ble selv satt i gang 14 dager over med førstemann, takk gud for at man ikke får gå så lenge nå, og alt går helt bra, jenten min ble estimert til å være større en gjennomsnittet, pluss at hun lå inni der 2 uker for lenge, så hun kom ut 4,6 kg tung... og jeg, jeg har en normalvekt på 52 kg, så dette går nok helt fint!!!

Skrevet

Uff. Overtid er usigelig tungt. Gikk 16 dager over med 1., og er lovet at det ikke skjer igjen. Krysser fingrene for at det skjer noe for deg snart - helst fødsel :-)

Skrevet

Her er jeg en uke på overtid. Er satt i gang men skjer ikke så mye. Tungt å gå slik vente. Sterke rier men ingen åpning, ikke enda..:-( Får bare vente

Skrevet

Her er jeg en uke på overtid. Er satt i gang men skjer ikke så mye. Tungt å gå slik vente. Sterke rier men ingen åpning, ikke enda..:-( Får bare vente

Høres slitsomt ut for deg også vip78! Får håpe du ikke blir altfor sliten og at når det først slår inn, så går det relativt fort. Ble du satt i gang med ballong eller?

Skrevet

Hei jenter :) Tusen takk for tilbake svar, trengte virkelig det. Føler meg faktisk litt lettere til sinns :)

Men Vip 78, uff, det der er jo ikke akkurat en drømme situasjon. Håper på fødsel til deg asap :) Man blir jo helt utslitt av å gå rundt slik...

Skrevet

Jeg melder meg inn i klubben her. Er ni dager over og holder på å krepere... Er helt på felgen nå kjenner jeg. Gjør snart hva som helst altså!!! Men kjenner at jeg er dritnervøs for å bli satt i gang.

Lykke til til dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...