Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kjenner jeg at jeg er veldig spent **

Hvordan er det med dere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh himmel jeg er spent, idag tenker jeg ikke på annet.

Skrevet

Selv om jeg ikke tester før om en god uke så tenker jeg nærmeste ikke på noe annet :))

Lykke Lykke Lykke til:)))) ***

Skrevet

Samme her. Bare 4 dager igjen, tester fredag. Når har du testdag AppleMe?

Har vært veldig avslappet frem til nå, men nå vil jeg dagen skal komme så jeg får det overstått.

Skrevet

Samme her. Bare 4 dager igjen, tester fredag. Når har du testdag AppleMe?

Har vært veldig avslappet frem til nå, men nå vil jeg dagen skal komme så jeg får det overstått.

Hei :)

Jeg skal ikke teste før den 14. Feb, prøver og være veldig avslappet, mennene... Ikke så veldig enkelt:) Tror ikke jeg overdriver når jeg sier tankene er der nærmest hele dagen:) Hehe

Har dere noen symptomer? Min samboer sier jeg har fått "fastere" bryster og litt større ( jeg har ikke så veldig store bryster, er ganske liten av meg)

Jeg lurer og lurer :)

Men det er vel bivirkninger fra Lutinus som jeg tar? Hmmmm :))))

Det nærmer seg for deg, ha lykke til*** håper det har klaffet for deg/dere :)

Skrevet

Har selv hele 10 dager å vente, 10 endeløse dager! Godt å være på jobb så hodet ikke eksploderer. Er sykt oppblåst i magen, ellers ingen tegn ennå, men det er jo så lett å bli lurt av hormonene i crinonen. Har nesten psykisk pakket sammen alt håp siden dette er sjette IVF forsøk, men kjenner jo at det er et bittelite håp der.

Skrevet

Har selv hele 10 dager å vente, 10 endeløse dager! Godt å være på jobb så hodet ikke eksploderer. Er sykt oppblåst i magen, ellers ingen tegn ennå, men det er jo så lett å bli lurt av hormonene i crinonen. Har nesten psykisk pakket sammen alt håp siden dette er sjette IVF forsøk, men kjenner jo at det er et bittelite håp der.

Helt klart!!

Man skal alltid ha tro og håpe :)

De hormoner og tankene klarer man ikke å styre*

Ønsker deg lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...