Gå til innhold

er så bekymret..

Anbefalte innlegg

klarer ikke tro at dette skal gå bra,har helt angst for om det lille hjerte slår..har gått bra med de 3 andre,så denne gang klare jeg ikke tro på det av en eller annen grunn.går bare og tenker på dette hele dagen.. huff,føler meg helt håpløs men :) er i uke 10 +3 i dag, det kan ikke gå fort nok til 16 mars og UL..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907201-er-s%C3%A5-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er ca. 10 + 1 i dag og har litt samme tanker som deg. Slår det lille hjertet osv. Skal til jordmor om 2 uker for første kontroll, da får jeg vell høre. (ikke ul)

Alle graviditets-tegn her, så håper alt er bra.

her er det slik att vi ikke får komme til jordmor før uke 24.. sukk blir gal :P

Bestilte time til jordmor i dag jeg, er 8 uker nå..

Har røpet den lille hemmeligheten til mine besteforeldre, men til min store forergelse har de sagt det videre! Er så hormonell og er sikker på at blodtrykket føyk i været da jeg hørte det.. At de ikke forstår angsten min er en ting, men å si det videre mot min vilje er noe annet.

Tror jordmortima beroliger meg en smule, får håpe det :)

Hei!

Ser ut til at du ikke er alene om de engstelsene. Jeg er 10+1 i dag,og har bare litt ømme brystvorter å skilte med.

Skal heldigvis på privat UL i ettermiddag :) Og det er verdt de 1200 kr,spør du meg :)

Har gått igjennom 2 SA og 2 MA,så er ekstra nervøs...men har aldri kommet meg så langt som til nå :)

Men vi vet jo alle at 2012 er året for oss ;) *LYKKE*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...