linn 80 Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har hatt masse kynnere siden uke 16. Ubehagelig men ikke vondt. Imorgen er jeg i uke 39 og har fortsatt masse kynnere, men også ofte. Tar det som ett godt tegn å ha kynnere, da livmora trener seg. Men fader, kan de ikke bare bygge seg opp til rier da??? Er såååå sliten og lei og håper for hver kynner som kommer , att det skal utvikle seg. Er jo litt mer ubehagelige nå, men det er vel mer att ungen er stor. Flere som opplever det samme, eller Har erfaring med att kynnerene plutselig utvikler seg??? Driiiit, lei
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Har hatt det helt likt som deg... men har ikke hatt kynnere de siste dagen. Er nå 40 + 0 og har hatt tegningblødning idag, har noen små sammentrekninger så håper på fødsel iløpet av morgen dagen Du får trøste deg med at nå er det uansett ikke lenge igjen! Og det mest sannsynlig vil gå raskere når det skjer siden livmoren har trent seg masse
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Foresten så har mine kynnere vært vonde hele veien også..
linn 80 Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2012 Er det jeg håper på også, att det skal gå raskere men har jo ett håp om att hu også kommer før tida, men det har jo alle sånn på slutten slitsomt nok å ha kynnere, om de ikke skal være vonde hele tiden også. Uff, håper det snart er over for deg også. Lykke til!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Hehe, ja det gikk jeg å håpte på hele tiden også. Det er jo fullmåne på Tirsdag så du får være litt overtroisk å håpe at du er heldig å føder da Tusen takk for det å lykke til når det starter med deg
Underveis --> Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Her er det også mye kynnere, men de siste dagene også mye mere "mensmurringer". Akkurat som om jeg får "føling" i underlivet *he he he* Hodet ligger mye lenger ned nå enn før, så påvirker nok en del hvordan jeg føler det, men er som om jeg brygger veldig på en fødsel, noe jeg jo selvfølgelig også gjør. Er 39+5 i dag, så det er uansett ikke lenge igjen. Er heldigvis ikke altfor utålmodig, og håper bare at folk ikke begynner å ringe og slikt når jeg passerer termindagen på fredag :-P Slik sett kunne jeg ønske at jeg fødte før termin, og før helga! Er vel så slitsomt med alle rundt som lurer på om jeg føder snart. Har heldigvis satt standarden etter at jeg kjeftet opp fatter'n da han ringte bare for å høre om jeg var i fødsel. HADDE JEG TATT TELEFONEN DA KANSKJE?????? *knurre* Nå har han ikke ringt på en god stund *hirr hirr* Av den grunn har jeg bestilt fødsel i barnehagens åpningstider, slik at ingen barnevakt trenger å kalles inn, slik at ingen trenger å vite at jeg føder! Sånn som nå! Akkurat nå er det som om mensen er på vei! Veldig snålt!
linn 80 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2012 Hehe vi blir vel litt ampre alle mann, sånn på slutten mye mer mensmurringer her også, men ikke under hver kynner. Vi får ha trua på fullmånen i år da har ei venninne som mener jeg føder den 8. Altså onsdag. Så hvis jeg har trua på det og fullmånen tirsdag, så får vi krysse fingre for 8. Hehe!!! Viktig med trua!! Lykke til!!!
FruEnebær Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Mensenmurring, kynnere og skranglete bekken startet når småtten satte issen nedover for ca 1,5 uke siden... Er i uke 38 og har vært skånet for dette tidligere i svangerskapet, så når dette begynte var det en milepæl og oppvåkning ift hva som venter. Skikkelig slitsomt, vondt og stakkars mann som nå må leve med en litt grumpy frøken på tampen av svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå