Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Var i uke 6 pga blødninger og så et bankende hjerte, skal tilbake i morgen, da er jeg 9+2 og er kjempespent! Sambo skal være med også skrekkblandet fryd!!
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2012 Tusen takk! Håper inderlig det...!
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2012 Sitter å venter på å få komme inn nå... Har sånn mageknip :/ håper å komme med en glad oppdatering snart!
Frk.håpefull Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Lykke til d går helt sikkert strålende
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2012 Da skal jeg senke skuldrene litt...så en nydelig bamsemums som bøyde litt på seg og alt så strålende ut!! Er så letta etter utallige SA'er! Får kjempe oppfølging og ny ul i uke 13 er 9+2 i dag. HURRA!
Frk.håpefull Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Hurra!!! :) var på UL 8+6 åg der var det jaggu ei bamsemums hos meg også og nå føles alt så mye lettere vi er jo ca like langt i løypa.. jeg er 9+3 i dag så da kan vi "holde" hverandre litt i handa fremover
Frk.Karidotter Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Herrrlig! Gratulerer så mye! Jeg skal inn til kontroll i overimorgen, og regner med å få en liten titt da. Gleder meg til å oppdatere med positive ord og glade tanker. Vi har satt veldig mye på spill til denne kontrollen. Om alt er bra skal familien informeres om den glade nyhet, leiligheten skal sies opp og livene våre skal pakkes ned i pappesker og flyttes hjemover. :-) Jeg er faktisk mer bekymra enn jeg skulle tro, men jeg trøster meg med at det er normalt. Dere er i alle fall på den gode siden, og jeg har alle intensjoner om å hoppe etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå