Glajenta ♥ Skrevet 12. februar 2012 #26 Skrevet 12. februar 2012 Vi vet ikke kjønn enda, og har ikke blitt enige om navn enda. Men de navnene vi diskuterer for tiden er Agnes (favoritt), Elise, Maria, Mia, Ingrid, Selma og Anna til jente. Vegard, Emil, Johan og Eivind er de guttenavnene vi liker best begge to, men vi er langt fra ferdige med å diskutere guttenavn ;-) Agnes heter lillejenta vår også. Det var det navnet vi var enige om med en gang, så da måtte hun bare bli det Håper bare ikke det blir motenavn om et par år.. Tenker med skrekk på alle barna som heter Lucas og Noah. Veldig fine navn, men er de like fine når det blir Lucas N., Lucas V. og Lucas K. i klassen? Agnes er nyyydelig! Men jeg tror dessverre det er et navn som er på vei oppover på navnelistene... Likevel, jeg tror ikke det kommer til å bli såå poppis som mange andre navn som "alle" heter. Men hvem vet? Vi prøver å styre unna poppisnavnene, men på guttenavn er det bare William og Emil vi klarer å bli enige om, og de er på topp 10 begge to Sett på en annen side, i bhg. til storesøster synes jeg det er veldig få som heter disse mest populære navnene, og det er veldig få som heter det samme blant 75 unger
toband Skrevet 12. februar 2012 #27 Skrevet 12. februar 2012 Jeg har en liten Andreas i magen! Skulle det vise seg å være jente likevel, har vi funnet navn da og!!
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 12. februar 2012 #28 Skrevet 12. februar 2012 hemmelig til bebisen er ute av magen;)
Gjest AnneS Skrevet 12. februar 2012 #29 Skrevet 12. februar 2012 Er ikke gravid enda, men har navn klart Ole eller Nikoline
lillefrkelise Skrevet 12. februar 2012 #30 Skrevet 12. februar 2012 Cornelia / Kornelia om det blir jente, og Nicolai / Nikolai om det blir gutt litt usikker på skrivemåtene enda.
Leirha Skrevet 12. februar 2012 #31 Skrevet 12. februar 2012 Jeg har funnet navn, men må dele det med faren først
Hippomama Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #33 Skrevet 13. februar 2012 kjærestenogmæ - vi tenkte også å kalle jenta for savannah vis vi får det(vet ikke kjønn enda). er usikre på om vi skal kalle henne det da, men vis det blir det så blir hun hetende savannah emelie. vis det viser seg på UL at det blir ei jente, så får vi se om navnet føles riktig. savannah er er nyyydelig navn...jeg har vært bestemt på det navnet i 4år nå hehe
UngGravid92 Skrevet 13. februar 2012 #34 Skrevet 13. februar 2012 Jeg skal kalle min datter for Linnea, men hvis det er sønn jeg får, så skal han hete Oliver Det er ganske sikkert! Det bestemte jeg meg for lenge før jeg ble gravid Da jeg var mindre skulle han hete Lucas, men så ble venninnen min gravid og kalte sønnen sin Lucas og 90% av guttene i dag heter Lucas Så da blir det nok ikke det!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #35 Skrevet 13. februar 2012 Her er det Augusta. Felix om det skulle vise seg å være en liten kar i maven.
Arnardo Skrevet 13. februar 2012 #36 Skrevet 13. februar 2012 Hemmelig dersom det er en jente. Oppkalt etter min fantastiske bror. Men det må selvsagt diskuteres med far i huset Jeg har Emilie (snill og omtenksom akkurat som navnet) og Linnea (sjarmør og en energiklump av de sjeldne) fra før av. Er det en gutt så har han ikke noe navn ennå..
Nordisk Skrevet 13. februar 2012 #37 Skrevet 13. februar 2012 Aurora om det blir jente, Jacob om det blir gutt.
thessi og lillemor Skrevet 13. februar 2012 #38 Skrevet 13. februar 2012 Vår lille babyfrøken skal hete Olivia :-)
Lottis81 Skrevet 13. februar 2012 #39 Skrevet 13. februar 2012 Gunilla eller william, imorgen får jeg vite hvilket av de det blir:-)
Kosemosepose Skrevet 13. februar 2012 #41 Skrevet 13. februar 2012 Vi tenker på Gabriel eller Jacob/Jakob... hvilket synes dere er finest? Jacob! :-)
Håpefull38 Skrevet 13. februar 2012 #42 Skrevet 13. februar 2012 Jeg skal kalle min datter for Linnea, men hvis det er sønn jeg får, så skal han hete Oliver Det er ganske sikkert! Det bestemte jeg meg for lenge før jeg ble gravid Da jeg var mindre skulle han hete Lucas, men så ble venninnen min gravid og kalte sønnen sin Lucas og 90% av guttene i dag heter Lucas Så da blir det nok ikke det! Linnea og Oliver ligger også på navnetoppen!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #43 Skrevet 13. februar 2012 ehh... det er vel like mange som heter Oliver og Linnea i forhold til Lucas, de ligger jo på topp 10 alle tre :-D
Lyckelin Skrevet 13. februar 2012 #44 Skrevet 13. februar 2012 Selma eller Nora hvis det er jente og Leander eller Linus hvis det er gutt
lengter73 Skrevet 14. februar 2012 #45 Skrevet 14. februar 2012 Her kommer det to gutter og det blir Sondre og Mathias. Synes det passer til storebror som heter Simen :-)
Ugress Skrevet 14. februar 2012 #46 Skrevet 14. februar 2012 Ludvig!!! :-) Hvis jeg får viljen min blir det en Ludvik her og
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #47 Skrevet 14. februar 2012 Hedda eller Brage i magen her. vi er litt uenige om Brage, men satser på at mannen venner seg til navnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå