Gå til innhold

Jeg "kosedasker" jenta min på rompa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg synes jeg har værdens søteste jente på 1 1/2 år, som alle andre sikkert synes om sin baby også :)

Hun er god og rund, en skikkelig koseklump.

Av og til sprenges hjertet mitt av kjærlighet når jeg ser henne og jeg har seriøst lyst til å klype henne hardt i de lubne armene hennes (noe jeg IKKE gjør altså).

Men av og til "kosedasker" jeg henne på rompa. Når hun skal gå å hente noe så gir jeg henne lette klask på rompa når hun går forbi meg. Ikke hardt, men allikevel liksom.

Dette er jo noe jeg må avvenne meg med etterhvert som hun blir eldre, men enn så lenge så klarer jeg ikke la være.

Fra min side ligger det kun kos bak det, og jenta reagerer ikke så jeg regner ikke med det er vondt.....

Er jeg helt ko-ko eller?

Huff, når jeg leser gjennom innlegget mitt får jeg egentlig bekreftet at jeg er ko-ko ;)

Hvilke rare ting gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke koko det.. :)

Jeg pleier å kose han i nakken, lukte å snuse på han der. Han lukter så rent og god babylukt.

Snuser og godt inn, når jeg går inn på rommet hans, lukter så godt der inne av han.. :P

Skrevet

Er helt greit og gjøre sånt syns jeg.Jeg gjør det med min på 1.5 år også.

Skrevet

Klapser min 2 åring på rompa, hun ser ikke ut til å bry seg med det. Men jeg prøver å venne meg av det, hun vokser jo og blir større og vil nok plages med det etterhvert.

Og jeg kyssespiser henne. Susser masse på en plass og sier at nå spiser jeg deg, og hun ler og synes det er morsomt. Eller så kiler det :P Ihvertfall så ler hun. ;)

Skrevet

Mora mi klapser meg på rompa i forbifarten og jeg er 32, er vel mindre normalt det? Hun har alltid gjort det...

Skrevet

Hmm.. Sikkert ikke så bra om noen Voksne som er rundt barnet begynner med sånne ting å de har en baktanke med det så legger ikke barnet merke til at det skjer fordi det er så vant med å bli tatt på rumpa.. Er ikke der fokuset på kos burde ligge, jeg syns det blir feil egentlig... Det er bare min mening da..

Skrevet

Så morsomt at du bruker uttrykket "kosedaske"! :) Jeg pleier nemlig å kosedaske gutten min på 2 år på ryggen og han elsker det. Kommer av og til bort til meg og henger over sofakanten og ber meg om å "kosedaske meg mamma"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...