Grynet:) Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har i alle år vært en 28-dagers jente. Det vil si, til jeg lærte at etter klokken 15 telte ikke dagen som mens-dag. Så det kan hende at vært en 29-dagers uten å vite det. Jaja.. Men i alle fall: Etter jeg hadde en MA i slutten av oktober har jeg prøvd en rekke remedier. (Vitex, bidronninggele, Yams i ymse former, maca, gojibær, blåbær, ++) Nå er syklusen oppe i 30 dager, fordelt på 14 dager til EL, og 16 dager lutealfase. Men er ikke det bra, da? Lutealfasen er lengre, og da har jo et et egg lengre tid til å feste seg. Bør jeg bli bekymret over lenger syklus, eller gratulere meg selv med økt lutealfase? Er dette bra eller ikke? Håper noen har noe lurt å si om dette. Hehe
Athene75 Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Har ikke peiling jeg....har alltid hatt 31 eller 32 dagers syklus, men forrige gang hadde jeg 31 dager og nå sist gang 29 dager....så ett eller annet er litt på bærtur her visst.
magica fra tryll Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 hm hadde sykluser på rundt 30 dager når jeg var yngre. Utover i 30 åra har det stabilisert seg på 28. Har hele veien vært superlett å bli gravid, så tror ikke det har noe å si så sant ikke lutealfasen blir for kort. Vanligvis er det jo tiden fra mens til el som endrer seg. Lutealfasen skal normalt sett være 14 dager uansett sykluslengde. Hvis du skjønner?
Grynet:) Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2012 Hei igjen! Endelig er nettforbindelsen her igjen.. Ja det var jo liksom tiden før EL og ikke etter som skulle være fleksibel.. En kan bli forvirret av mindre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå