Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er endelig søknaden sendt, og prosessen er i gang.

Men, jeg merker at jeg blir smågal av denne ventingen!

Har lest rundtom at flere får brev 10-14 dager etter sendt søknad om at søknaden er mottatt, estimert ventetid osv. Noen får til og med brev om time til forsamtale etter et par uker!

Her har det derimot ikke kommet noe brev... Postkassen blir konstant sjekket, og utålmodigheten strukket :-)

Så, hva er erfaringene til dere andre som hører til på Haukeland?

Vet at responstiden vil variere alt etter hvor mye de har å gjøre, men er så bekymret for at dette er et dårlig tegn?

Håper spent på svar!

Fortsetter under...

Hei...

Jeg går også å sjekker postkassen jevnlig, sendte søknad til Haukeland i midten av jan.

Da jeg sendte søknaden sa gyn at han regnet med at det tok et halvt år før vi kom i gang med behandling.. Men hadde vært kjekt å fått det brevet i postkassen, slik at man vet de ha motatt søknad og du vet at ting kommer til å skje...

Er bare å krysse fingre å håpe på at det snart ligger et brev i postkassen :)

Hei...

Jeg går også å sjekker postkassen jevnlig, sendte søknad til Haukeland i midten av jan.

Da jeg sendte søknaden sa gyn at han regnet med at det tok et halvt år før vi kom i gang med behandling.. Men hadde vært kjekt å fått det brevet i postkassen, slik at man vet de ha motatt søknad og du vet at ting kommer til å skje...

Da ligger vi ganske likt i løypen, håpefull :)

Her ble søknaden også sendt i midten av januar :)

Gynekologen vår sa at det tok gjennomsnittlig 3 mnd fra søknad sendt til forsamtale og nye 3 mnd til behandling :)

Hadde bare et håp (etter å ha lest om andre) at det kom et brev i posten snart, siden det nærmer seg 3 uker siden søknaden ble sendt :)

Men... Godt å høre at vi ikke er de eneste!

Krysse fingrene hørtes ut som en god plan :D

Hei...

Da ligger vi ganske likt i løypen, håpefull :)

Her ble søknaden også sendt i midten av januar :)

Gynekologen vår sa at det tok gjennomsnittlig 3 mnd fra søknad sendt til forsamtale og nye 3 mnd til behandling :)

Hadde bare et håp (etter å ha lest om andre) at det kom et brev i posten snart, siden det nærmer seg 3 uker siden søknaden ble sendt :)

Men... Godt å høre at vi ikke er de eneste!

Krysse fingrene hørtes ut som en god plan :D

du får skrike ut om du får noe brev :) håper det ikke er så altfor lang vente tid :)

Annonse

Jeg fikk brev i dag :))) Begynte å grine da jeg åpnet det, gledes tårer... Skal til forsamtale 16mai :D

Endelig skjer det noe :)

Har du hørt noe?

å, gratulerer! Skjønner godt de gledestårene!

Her har vi ikke fått noe brev enda nei :)

Men håper inderlig at det er like rundt hjørnet :)

Endret av RTprøver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...