Gå til innhold

Da har jeg endelig født.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Bjørn kom til verden 02.04.12. Det har vært en kamp i 3 hele dager og vi var alle utslitte og veldig glade for at det hele var overstått 22.34 i går:)

Til tross for mors dårlige form i svangerskapet var lille Bjørn en stor liten gutt til å bli født i uke 37. 3390 gram,50 cm og 34 cm rundt hode :)

Må berømme den fantastiske jordmora jeg fikk på st.olavs. Hun gjorde virkelig fødselen til en flott opplevelse :)

Nå koser vi oss mest, og jeg håper at formen min bedrer seg snart slik at jeg slipper å være så lenge på sykehuset.

ønsker alle andre her inne som venter spent, masse lykke til! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! :D

Er selv i uke 37 nå, og kjenner at jeg er utålmodig!

Skrevet

Det skjønner jeg godt! For håpentligvis slipper du å vente så veldig mye lengre ;)

Håper du får ha babyen i armene dine snart:)

Gjest Kira 1+1 underveis
Skrevet

Endelig Marianne... gratulerer så mye;)

Har ventet på oppdatering fra deg*s*

Gleder meg selv masse til min lille gutt kommer neste mandag:)

Skrevet

Gratulerer! :) Jeg skal også føde på st.olavs så det var beroligende å høre at du skryter av jordmor der :)

Skrevet

Åh, endelig!! Gratulerer sÅ masse med lille Bjørn:)

HÅper du kommer deg fort til hektene igjen, men det er kjempefint at du sitter igjen med en positiv fødselsopplevelse med hjelp fra god jordmor.

Kos deg masse med gutten din Marianne, sammen med resten av familien!

Vi sees pÅ smÅtroll om ikke sÅ lenge kanskje:)

Skrevet

Gratulerer så mykje!!:D Høyrest ut som ein tøff fødsel, men verkar som om de sit igjen med ein positiv opplevelse!:) Håpar du kjem deg snart, og at de får nyte denne første tida så godt som de kan!:)

Skrevet

Gratulerer! Kan jeg spørre hva jordmora het? :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med vesle prinsen!

Kjedelig å måtte bli på sjukehuset,men du får bruke tiden på å slappe av og samle krefter:)

Skrevet

Jeg sitter med en veldig fin fødselopplevelse selv om den tok lang tid. Jordmora jeg fikk var utrolig dyktig. Hun virkelig brant for jobben sin :)

Håper alle her inne er like heldig som meg med jordmor :)

Skrevet

Lille Bjørn kom til verden 02.04.12. Det har vært en kamp i 3 hele dager og vi var alle utslitte og veldig glade for at det hele var overstått 22.34 i går:)

Til tross for mors dårlige form i svangerskapet var lille Bjørn en stor liten gutt til å bli født i uke 37. 3390 gram,50 cm og 34 cm rundt hode :)

Må berømme den fantastiske jordmora jeg fikk på st.olavs. Hun gjorde virkelig fødselen til en flott opplevelse :)

Nå koser vi oss mest, og jeg håper at formen min bedrer seg snart slik at jeg slipper å være så lenge på sykehuset.

ønsker alle andre her inne som venter spent, masse lykke til! :)

Gratulerer :)

men ser du har skrevet feil dato? ;)

Skrevet

Hehe, det så jeg også ;) Får skylde på at det bokstavelig talt går i snurr for meg om dagen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...