Gå til innhold

Sun Lolly saft is mot kvalme....

Anbefalte innlegg

...ser ut til å funke. Har endelig fått tak i Sun Lolly saft is, og det er vel en av de få tingene som ikke kommer opp igjen. Også er det jo ekstra fint at de ikke innholder kunstige ting :)

Noen andre som spiser ting i kvalmeperioden som funker?

Har begynt på 3 uka med spying, og er ganske lei....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143906983-sun-lolly-saft-is-mot-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff vet akkurat hvordan du har det! Jeg har kastet opp siden nyttårsaften :( ganske lei, og vært sykemeldt siden. Er du i jobb og hvor langt er du på vei? Jeg har prøvd ALT det eneste som er litt ålright er vann med isbiter og sitron :) skal jaggu prøve den isen!:) også skal jeg prøve akkupunktur i morgen, det må bare funke!

Er egentlig i jobb, men er sykemeldt nå ja. Er 10 uker i morra. Og vært hjemme i 2,5 uke nå. Er sykemeldt ut februar, så håper kvalmen er over til da... Og at jeg har klart å lade opp batteriene litt til da...

Siden nyttår høres trassig ut. Er jo så kjedelig å bare ligge på sofaen og... Begrensa hvor lenge det er moro med wordfeud og.. hehe

Annonse

Er egentlig fra Våle jeg, men bor i Trondheim :) har vært ute på en tusletur, og var helt gåen etterpå. Ikke noe god dag i dag nei. Ligger rett ut og holder meg fast nå... Er så lei av kvalmen og spyinga. Sånn det var klaginga for i dag....

Ahh men da skal jeg innom kiwi etterpå, fant den ikke på rema. Var hos akupunktur istad, tror faktisk det hjelper litt! Litt mer oppegående nå( mulig det er psykisk men samma det ;)) skal tilbake mandag. Ja gleder meg til det er helt over og kan koose meg med det vidunderet i magen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...