Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har kjøpt brudekjole på nett??? Eventuelt hvor og ble dere fornøyd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg prøvde, men de fleste var skikkelig dårlig rengjort etter eget bryllup og var derfor ikke aktuelle.

Jeg endte opp med å kjøpe ny fordi mine foreldre absolutt insisterte til slutt og betalte for ny, men renset min med en gang etter bryllupet og har tenkt å selge den videre :)

Skrevet

Hei!

Nei jeg gjorde ikke det, men kan si at jeg tenker på å selge min. Og jeg sendte den til rens dagen etter bryllupet:)

Jeg er 1,70 høy, og den er vel en størrelse 38. Sender bilder hvis du vil. Lykke til med kjøp av kjole i alle fall.

Skrevet

Slenger meg på! Jeg har prøvd å selge min i en evighet.. Den er nyrenset, Størrelse 40 med perlebroderier, slep, med "en kappe over i omvendt v form :P . 4500. Kan også sende bilder om du vil.

Skrevet

Jeg har kjøpt to kjoler via nettet. Første var en kinakopi fra jkdress, den var jeg ikke fornøyd med. Kvaliteten var helt grei, men passformen var helt håpløs. Den jeg skal bruke kjøpte jeg via ebay av en privatperson. Helt ny med merkelappen på, kostet med 2000 kr inkl. frakt pluss 900 kr i tollen. Det er en original designerkjole og jeg er 100 % fornøyd med den:)

Er du slank så kan du ta sjangsen med å kjøpe kopikjole siden de fleste ikke har innebygde korsett slik som designerkjolene har, men jeg som har litt ekstra her og der måtte ha en kjole som holder alt på plass;)

Gjest Stjernelys81
Skrevet

Jeg kjøpte brukt brudekjole på finn.no. Om du gjør dette, så gå heslt for en som har lite blonder og broderier osv, da slike kjoler fort ser slitt ut. Jeg kjøpte Nenufar fra Pronovias, dvs en kjole helt uten glitter og glam, og den så helt ny ut. Betalte en skredder for å personliggjøre den for meg med swarowskikrystaller og hjerteformet utringing, og den ble Så nydelig!!!

Jeg kjøpte først en kinakjole fra jkdress, og kvaliteten var helt elendig. Dersom du aldri har prøvd en ekte brudekjole er det sikkert bra nok, men etter å ha prøvd en ekte Maggie Sottero e.l., så er JK dress-kjolene helt krise i både passform og kvalitet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...