Gå til innhold

Den perfekte sportsvogn/trille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har emmaljunga city cross som vi har brukt til storesøster, men syns den er så stor å tung å dra med seg på butikker osv. Så nå har vi lyst å bytte til en lettere sportsvogn, men finner på en måte ingen vi er helt fornøyde med.

ønsker:

vendbar sittedel

fotbrett justerbart (helst men ikke krav)

rett sittestilling (irriterende å måtte ha teppe i ryggen i "slakk" trille når mini bare bøyer seg fremover hele tiden)

helst full liggestilling

avtagbar bumper

ta liten plass sammenslått

lett, helst ikke mer enn i alle fall 11-12 kilo..

gjerne tre hjul

komfortabel å trille, ikke for "skranglete" billig reisetrille...

god skjerm som ikke er for åpen

må helst finnes fotpose til vogna

Kravstor?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bugaboo cameleon og elsker den! Den er lett og grei å ha med seg og er masse utstyr å kjøpe til! :)

Nå er den dyr men jeg ser folk som triller store unger rundt i den så den er brukbar lenge.. og den blir så liten sammenleggbar at du ikke trenger å tenke to ganger før du gjerne tar den med deg :)

alle som har sånn anbefaler den og har nesten ikke høre noen klage så :) Og hvis du skal bruke bag delen en gang er den stor, lun og god <3

Skrevet

ser jo snerten ut den, men hvordan er det å trille med så små hjul på vinterføre f.eks?

Skrevet

Har også Boogaboo Cameleon og er superfornøyd! Når jeg skal på senter e.l eller når det er bart ute vinterstid så bruker jeg de små hjulene som følger med vogna. De er fantastiske når det gjelder å manuvrere seg frem mellom butikkhyller o.l. Når jeg skal trille tur ute når det er snø så bruker jeg vinterhjulene som vi kjøpte med som tillegg. Bruker også disse når vi triller tur i marka. Jeg DIGGER vogna!

Skrevet

Når det gjelder den vogne og sportsdelen... ungen ligger ikke rett ut når den er i liggeposisjon. Jeg synes det ser ubehagelig ut å sove i sittestilling, men bare på ryggen istedenfor på rompa. Synes det ser slitsomt ut at kroppen er i samme posisjon hele tiden. Men det er nå bare min mening

Skrevet

Når det gjelder den vogne og sportsdelen... ungen ligger ikke rett ut når den er i liggeposisjon. Jeg synes det ser ubehagelig ut å sove i sittestilling, men bare på ryggen istedenfor på rompa. Synes det ser slitsomt ut at kroppen er i samme posisjon hele tiden. Men det er nå bare min mening

hva betyr det, er det sånn hengekøye-system, og ikke flatt?

Skrevet

Det er en stol som vippes bakover og ikke en stol der ryggen vippes bakover, om det var bedre forklart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...