Gå til innhold

Underlivsplager hele tiden.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrooolig lei, fra jeg fant ut av at jeg var gravid, har jeg hatt UVI 3 ganger, hemoroider og sopp hele tiden uten å bli kvitt dette.. det er så utrolig frustrerende, jeg tar behandling hele tiden, men jeg blir ikke kvitt disse plagene.

jeg er nå 33+3 og hver eneste dag er ett helvette for meg, det er så utrolig vondt.

flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. men har du prøvd canesten stikkpille + krem?

Skrevet

Huff :-( Har det ikke slik og det må være forferdelig slitsomt! Ingenting legen kan komme med? Er ikke så lenge igjen nå, og det er nok hormonene dine som gjør livet vanskelig for deg!

Klem til deg!

Skrevet

Jeg hadde også sopp lenge 2-3 måneder, canesten stikkpille og krem funket ikke men da jeg begynte med daktar forsvant det... Var vel rundt uke 32..... Lykke til

Skrevet

Daktar synes jeg også funket. Med canesten kom plagene for tilbake:-( Håper det hjelper for deg, masse lykke til

Skrevet

Huff da.... Jeg har blitt tipset om å drikke 2,5liter veske daglig og gjerne en halv liter juice eller noe annet surt hvis du er plaget med UVI pga at bakteriene trives ikke i surt miljø... Vet ikke om du har prøvd det tidligere, men tenkte jeg skulle si det i tilfelle du ikke har hørt om det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...