Gå til innhold

Kun 5% sjanse i hver pp som 40-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser flere steder at sjansen for å bli gravid i hver enkelt pp er kun 5-6% som 40-åring. Nå er jeg ikke 40 helt enda, men det nærmer seg, og går nå inn i 9. pp...

Ble litt motløs nå, kan man si. Er jo i så fall stor sjanse for at det ikke går i det hele tatt. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får tenke på meg,-det finnes tydeligvis unntak;) Jeg har blitt gravid på 1. og 3. pp etter fylte 40. Vet om fler også:)

Skrevet

Ja, skal tenke på deg. Statistikken er grusom, men hjelper ikke å deppe. :)

Skrevet

Leser flere steder at sjansen for å bli gravid i hver enkelt pp er kun 5-6% som 40-åring. Nå er jeg ikke 40 helt enda, men det nærmer seg, og går nå inn i 9. pp...

Ble litt motløs nå, kan man si. Er jo i så fall stor sjanse for at det ikke går i det hele tatt. :(

Jeg ble også, mot alle odds, gravid 1 pp etter fjerning av spiral! OVervektig og med høy alder!!!! : ) Har du prøvd med Bisolvon? Det brukte jeg på alle våre 3 rundt eggeløsning... påvirker slimet i skjeden, og gjør det lettere for svømmerne! :) Alle tre våre satt ihvertfall med en gang... har også hørt flere andre som har hatt hjelp av dette! Verdt et forsøk?? Ta det rundt forventet eggeløsning!!!!

Skrevet

Har prøvd det meste, men ikke Bisolvon. Takk for tipset, skal prøve det denne gang. :)

PS. Hvor gammel er du da, lykkelig? :)

Skrevet

Hvor mye tar du av bisolvon da? og når begynner du med det i forhold til eggløsning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...