Gå til innhold

Dere som har mistet i abort..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter MA i uke 11 tok det litt over 2 uker før graviditetstestene ble negative igjen.

Kvalmen ga seg samme uke som spiren bukket under, (10) men mange blir bedre på den tiden uten at noe er galt.

Håper det går bra med deg.

Har hatt SA, og hadde tatt test 5 dager før med sterk strek. Tok 2 til noen dager etterpå igjen, for moro skyld. De var svake og dagen etter, dag 5, begynte jeg å blø samt sterke stikkende smerter i underlivet.

Håper alt er bra med deg.

Graviditetssymptomer forsvinner ikke over natta ved at du mister. Frei hcget i blodet ditt vil fremdeles være der, og gjøre at du kjenner deg gravid.

En sa kjenner du gjerne igjen ved en styrtblødning, magesmerter etc.

En tidlig ma vet jeg ikke hvordan føles, men da jeg mistet halvveis i svangerskapet, var jeg jo like herlig gravid, det var bare at babyen var død. Jeg merket det på kroppen at noe var galt, og det var også derfor vi ble tatt inn til undersøkelse, fordi jeg insisterte. (men da var det også ting som at babyen sluttet å sparke etc,så det er litt annerledes)

Ikke bekymre deg over at kvalmen forsvinner, bare nyt det, dersom det ikke er noen andre ting som tilsier at noe er galt, er det helt skkkert ikke det. For de aller fleste forsvinner kvalmen etc når hormonene har balansert seg litt, for noen skjer det i uke 7, for noen i uke 10, for noen i uke 18.

Annonse

mistet i tidlig SA. ca 5 uker. da voknet jeg med magesmerter som var konstante og svangerskapstegna som kvalme og de melkespreng følelsene i brystene var borte. hadde da samme styrken på positive g-tester som jeg hadde hatt en uke. dette var en søndag. torsdag var testene negative.(de jeg tok hjemme) men mandag var de negative hos legen.

Jeg mistet i MA i uke 11. Rett før jeg begynte å blø, gikk kvalmen over. Etter 2-3 dager med blødning, fikk jeg komme til ul og det viste seg da at fosteret var død ca i uke 8 eller 9. Altså så hadde jeg kvalmen og andre symptomer noen uker etter at fosteret døde....og før jeg visste om aborten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...