Harfåttprinsen:) Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Vår prins på snart 5mnd nekter og bli bært i søvn, nekter og sovne av seg selv i sengen,på dagtid,til kvelds sovner han av seg selv i sengen... Det er først idag dette har blitt ett problem, har tidligere bært han i søvn på dagtid,men nå vrir han hele kroppen og nekter... legger han i sengen og da ligger han en liten stynd og syter før han begyner og rase... og raser, hvor lenge kan vi la han ligge og rase?? jeg synes ikke noe om det egentlig... men han må jo sove.. han har ikke sovet siden 08 nå.... Tips taes imot med takk
1down Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Vil han sove i vogna? Sikkert ikke, siden du skriver her Prøv vogna både inne og ute (inne: prøv å trille over en teppekant). Her funker det av og til å trille vogna på kjøkkenet med kjøkkenvifta på. Evt prøv å legge deg med han med ansiktet mot brystet ditt (med smokken om han bruker det). Det var det eneste som funket her i går Uff, kjenner frustrasjonen din! Håper han får sove snart
Harfåttprinsen:) Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2012 han sover i vognen så lenge den triller stopper vi våkner han... Men nå endelig etter 3t med våken tid sovnet han med litt bæring og la han ned halv våken Men han har sovet mye og godt i natt,så kan det ha noe med det og gjøre??
C.L.H85 Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Det kan være forskjellige ting til at han "raser"... At du legger han forseint, slik at han blir overtrøtt? Tenner? Trenger mere mat? osv. Personlig synes jeg det ikke er noen fare å la barnet gråte kanskje1-2 min, men hvis du tenker på noen mild form for skrikekur, ville jeg ventet til han var minimum 6-7 mnd. Selv kontaktet jeg Karin Naphaug, men da hadde vesla vår blitt bysset/bært i flere timer for å sovne. Itillegg til at hun ikke sov mye i løpet av døgnet siden hun ble født. Har også funnet ut at alt med barn kan være i perioder, he he Nå vet ikke jeg hva du mener med "raser"... Er det hyl og skrik eller sinna og sutrete? Kan jo prøve å legge han tidligere på første daglur? Fikk det tipset selv av Karin. At mange babyer blir trøtte bare 1-1,5 time etter at de har stått opp på morgenen. Også er det vel like greit å avvenne med den bæringen før ungen blir for stor til å bæres i søvn? Hehe Vesla her er 11,6 kg og 10 mnd og jeg kan love deg at det ikke er like lett å bære henne lenger
Harfåttprinsen:) Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2012 Vi prøvde og legge han etter en og enhalvtime idag også, for det har vi bestandig gjort Og han har alltid sovnet da, bært han til ha ble døsig så lakt han ned og han har sovnet... raserm hyl og sinna, som til slutt ender i skriking.. og det er umulig og roe han fra sengkanten... Han sovnet nå kl 11,da bærte jeg han litt slik som altid (fikk bære han da) Så la jeg han ned og han sovnet... så vet ikke hva som gikk galt tidligere :/
1down Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Snuppa her raser hvis jeg legger henne for tidlig OG hvis jeg legger henne for seint. Hårfin balanse det her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå