*Mamma09* Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Hadde en sa i oktober, var da i uke 6. Ny sa i februar, var da i uke 8. Håper alle gode ting er tre og at spiren sitter som den skal neste gang <3
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 uff, kjedelig å høre! håper spira sitter fort, og blir sittenes! lykke til
Bergans Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Jeg hadde en SA i uken som var.. Skal på ul imorgen for å sjekke at alt er kommet ut.. man må jo bare prøve igjen ..
anna t Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Huff, så trist at du har mista igjen. Håper det går bra med deg. Jeg er i litt samme situasjon, tidlig spontanabort i juli og november. Krysser fingrene for at det går bra neste gang både for deg og for meg. Lykke til.
Rime Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Så trist å høre! Mistet selv for andre gang for litt over en uke siden, jeg håper også at alle gode ting er tre! Lykke til!
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 huff, det var trist å høre !! føler med deg !! hadde selv SA i november på bursdagen min, i uke 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå