Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste par dagene har vært et slit, for å si det mildt. Har en snuppe på 5 mnd som i det siste kun har villet sovet ute i vogna (skal sies at vi har hatt søvnproblemer fra dag en). MEN, så bikker gradestokken 20 minusgrader og det er umulig å ta henne med ut. Har virkelig prøvd ALT, og jobbet sinnsykt for å få henne til å sove på andre måter, men det har blitt til maks 1,5 time pr dag disse dagene. Dette har resultert i en megagrinete unge og tidvis hylskriking. Stakkars liten, hun har jo vært så trøtt så trøtt men får ikke sove. I tillegg er jeg syk med influensa, uten mulighet for å slappe av, så overskuddet har heller ikke vært der.

I går var jeg skikkelig dårlig, og mannen skulle jobbe natt. Han dro på jobb kl 14 og snuppa og jeg hadde en forferdelig ettermiddag med mye hyl og skrik. Fikk lagt henne i 19 tida, og da jeg sank sammen i sofaen kjente jeg at formen ble verre og verre. Fikk feber, svettet og frøs om hverandre og begynte å kaste opp. Klarte såvidt å stå på bena. Ringte mannen og ba han komme hjem, for jeg var redd jeg ikke skulle greie å ta meg av datteren vår når hun våknet. Han var hjemme på 15 min, og tok henne hele natten! Var inne hos meg to ganger og la henne til brystet, jeg registrerte knapt dette. Våkner kl 06 og er MYE bedre! Har ikke sovet så godt siden hun ble født :)

Mannen stakkar ligger med babycallen på sofaen og har sovet 3 timer i natt :) I tillegg så er det nå bare minus 9 grader her, så jeg kan legge henne ut i vogna når hun skal sove! Oh lykke :) Måtte bare dele dette med dere :) Ha en super dag alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojojoj, stakkars deg, hørtes slitsomt ut - er det ikke fantastisk at man blir så lykkelig over en god natts søvn - noe som i manges hverdager er den naturligste ting :-)

ønsker deg fortsatt god bedring videre, håper mannen din får en fin dag også.

Snart blir det vår og plussgrader, det blir saker det!

Skrevet

Ja ikke sant! Etter at man ble mamma lærer man seg virkelig å sette pris på de små tingene :) Og takk for hyggelig svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...