Gå til innhold

Sliten som inn i helvette!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hemoroider, bekkenløsning, psoriasis (overalt!), svigermor på besøk, og skal i barnebursdag for 4-åringer i morgen. Jeg går snart inn i en sjokktilstand pga smerter og ubehag.

Noen høyere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en god gravidklem:-) husk!! Det er midlertidig! Heldigvis:-)

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si, men svigermor bør være lettest å få bort ;-) men om det er noen trøst, så har du redda min dag. Glemte alle plager da jeg leste dette innlegget. Sender deg en godbedringsklem :-) håper dagen blir mye bedre enn du forventer.....

Skrevet

Svigermor er innlosjert hos annen familie, barnebursdag sendte jeg mannen på, og imens er jeg hjemme og tar meg av hemoroider, bekkenløsningssmerter og innsmøring av ellers kløende hud.

Og er midt opp i det hele ganske fornøyd med å ha redda dagen til noen, Netti. :)

Er også glad for at noe av dette er midlertidig, men trøsten er likevel noe mager da jeg vet at det er lenge til bedring og hvile ennå. Men plutselig er 4-åringen og den i magen blitt skolejenter begge to, og da, da skal jeg klappe meg selv på skulderen da! :D

Skrevet

Det var jo bra å høre. :-) Da ble dagen litt bedre enn det så ut som ;-) Man vet ikke hva fremtiden bringer da... Til høsten skulle jeg har 3 skolebarn men jammen kommer det ikke en etterlengta til 2 uker før skolestart. Så vår tilværelse med "store" unger ble utsatt :-) å merker at å være gravid i begynnelsen av 30 åra er tøffere enn i begynnelsen av 20 åra. Men elsker det tross plagene:-) håper du føler deg bedre snart, høres slitsomt ut med mange vonde plager :-(

Skrevet

Disse plagene er nok straffa mi for å starte familieforøkning så sent som i slutten av 30-åra. Jeg kan jo nå bare håpe på at mine avkom rekker å bli ferdig med ungdomskolen før de må begynne å besøke meg på eldresenter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...