Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unger som ikke vil sove og mann som er ute på tant og fjas. Jeg tror snart jeg sprekker av irritasjon.

Fortsetter under...

Gjest sug lut
Skrevet

De to henger uløselig sammen. Om han så bare var borte en gang på tre år ville det vært kvelden/natta/uka/måneden da ingen fikk sove, dassen gikk tett, en fikk vannkopper og den andre lungebetennelse. Du har min dypeste medfølelse. Skal vi gå på fylla?

Skrevet

Vi skal ut og bitch-slappe med løskuk, på fylla, alle de som fortjener det. Dere er hjertelig velkomne til å bli med.

Annonse

Skrevet

Jatakk gjerne!

Høres faktisk ut som årets nest beste plan!

Jeg er helt dønn seriøs når jeg sier I'm in (om jeg får lov), dessuten er jeg god på å kle meg horete.

Ikke at det var relevant før jeg nevnte det nå, men.

Skrevet

Jammen da har vi en avtale en gang mot våren.

Skrevet

We have a date.

Hvem tar med løskuk?

Eller svinger vi innom Kondomeriet på Karl Johan etter et par øl?

Skrevet

Jeg har løskuk i skuffen, men den er ikke strap on.. men enklere å delje løs med da.

Skrevet

*ser for meg fire krangledamer sjangle nedover strøket med løskuk strapped on*

Skrevet

Kanskje vi kommer i avisen.

Annonse

Skrevet

"Løsdamer truer med å løsrive seg fra babyforum og gå løs på Oslo med løskuk. Saken oppdateres fortløpende". Dagbladet.no

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har løskuk i skuffen, men den er ikke strap on.. men enklere å delje løs med da.

Doppler med kuken.
Gjest sug lut
Skrevet

"Løsdamer truer med å løsrive seg fra babyforum og gå løs på Oslo med løskuk. Saken oppdateres fortløpende". Dagbladet.no

Jeg har jo lausunge til og med. Men den får ikke være med.
Skrevet

Passer ikke noen steder, men jeg har 30 blå og frossen vannledning. Føkk that!

Gjest sug lut
Skrevet

Så inmari symp. Skjer det ofte så du har faste ting du gjør, eller er det en engangsgreie? Jeg har bodd noen steder hvor man hadde sære små preventive ritualer og/eller behandlingsritualer for frosne ledninger, har du sånt?

Skrevet

Ritualet består i såfall av omtrent følgende:

-Reisehårføner, hårføner og kupévarmer henger nå oppunder taket i garasjen og prøver å varme opp driten, samtidig som

-mannebeinet flyr opp og ned trappa og spør om det renner vann i springen på badet, samtidig som

-jeg ler meg i hjel av 20th Century Fox Flute Edition, samtidig som

-vi begge for 3. vinteren på rad er enige i at vi burde ta oss råd til å etterisolere garasjen, for det hadde sikkert vært innmari lurt og sånn, samtidig som

-vi begge vet at dette ikke kommer til å skje, men at vi til nød klarer å huske å la det renne en liten stråle med vann i springen på dager med TREDVE FORBANNA KULDEGRADER!

Verste er at det er helt bart på veien. Ser til og med midtstripa. :)

Gjest sug lut
Skrevet

Imponerende. Dekke egt alt jeg har foretatt meg og jeg har dermed ikke veldig mye råd... kan fortsatt huske hvor ofte jeg måtte tisse der hvor springen på dass måtte renne hele vinteren og dassen var ved siden av mitt rom...siiiiiiildresildresildre...

Skrevet

Hehehe, det kan jeg i grunn tenke meg!

Nå er det 20 grader mildere, vannet er tilbake, og vinteren er (nesten) glemt for denne gang.

Skrevet

Doppler med kuken.

Suck my julecock.

Den setningen gir meg fremdeles julestemning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...